08 de maig 2011

LA MEVA FAMÍLIA



Dedicat a la meva amiga ISABEL L. que m'ha demanat 
que vagi penjant fotos de l'àlbum encara que no estigui acabat.



És un àlbum de la meva família (com es pot veure en el títol de l'entrada :)) 
L'estic fent perque tenia ganes de fer alguna cosa per mi, 
tot el que faig sempre és
per als altres.
És de quan els meus fills eren més petits i em feia il.lusió
fer un àlbum.



 El Benjamí amb els seus fillets, ben feliç!



I aquesta d'aquí baix sóc jo mateixa amb els nens.



No se perquè les fotos m'han sortit desordenades,
si després tinc temps intentaré ordenar-les, però es que no se com fer-ho.


 A l'hospital, el dia que va néixer en Guillem.



 Excursió a Miravet.
Amb la Clara a l'espectacle dels avions que fan cada any per les festes de la MERCÊ.

Espero que us hagi agradat.
Ara tinc un encàrrec i l'album quedarà
esperant.

Ja aniré penjant més fotos quan vagi fent, ok?

A reveure!!!

3 comentaris:

  1. Ahhhh, me gustaaaaaa. Me encanta. No únicamente tu trabajo en el álbum, que es precioso y sabes que soy tu fan numero uno, sinó, las fotografías, qué buenas que son. El aire que las envuelve, se ve la felicidad en ellas. Las fotografías de Benjamín con cada uno de los niños y la tuya en blanco y negro son las que más me gustan. Te felicito doblemente Gloria, por este álbum que me encanta con todos los detalles que tiene cada página y por la familia que habeis creado. Un beso y a esperar a ver con qué nuevo trabajo nos sorprendes. Un beso. Isa

    ResponElimina
  2. Qué bonito Gloria!!Cuantos detalles y qué fotos tan chulas! Es un recuerdo precioso, tus hijos se alegrarán de tenerlo. Ah! Y te guardo un sitio a mi lado en el conservatorio y así te veo trabajar a ver si así aprendo algo...Un abrazo!

    ResponElimina
  3. Estamos esperando impacientes a que nos enseñes yu último trabajo. Dejanos ver aunqie sólo sea un poquito, porque creo que es espectacular!!!!!

    ResponElimina