25 de maig 2012

FER DE MESTRES

Tinc un nen de 12 anys que està a punt de deixar l'escola Gitanjali de Badalona per passar a l'institut per fer l'ESO. Va començar l'escola, a P3, amb una mestra que em va captivar, la Carme Bonet.

Ja us vaig ensenyar fa temps una carpeta que vaig fer per ella per posar unes cosetes fetes per els nens per regalar-li de comiat.



Ara ella ha fet una carpeta per als nens de P5 inspirada en la meva i me la ha volgut ensenyar. M'encanta!




La Carme desgraciadament, per una horrible malaltia (fatiga crònica crec que es diu), s'ha vist obligada a retirar-se de l'ensenyament. Però, després de passar-ho molt malament encaixant la idea de passar a aquesta nova etapa, com havia de ser, HA TROBAT LA MANERA (frase que ella solia dir-li al meu fill) de no deixar-ho del tot i de poder transmetre la seva experiència des de casa.

Sé que algunes de vosaltres sou mestres, d'altres sou mares de nens petits i grans, i d'altres avies o futures mares. De ben segur que si us passegeu per aquest blog de la Carme "FER DE MESTRES" li podreu treure un profit encara que no en feu de mestres.

Espero que el visiteu i que us agradi tant com a mi.

T'estimo Carme i estic contenta de poder-te seguir novament.

19 comentaris:

  1. Què maco... la carpeta-regal que li vas fer, la què ha fet ella, però sobretot l'emotivitat de l'entrada i el "carinyo" envers aquesta mestra que demostres. Aquestes són les coses que ens fan continuar en la nostra feina :) Un petonet

    ResponElimina
  2. Preciós tot el que he vist fins ara. Molt bonic el teu regal i una passada la feina que ha fet ella. Ara mateix vaig a visitar el seu blog. Gràcies per compartir aquesta estimació amb nosaltres.

    ResponElimina
  3. Qué bonica la carpeta i qué emocionant tot el que dius !!!!
    Segur que la Carme s´ho mereix peró tú també ets de les persones que es fan estimar.
    Pasaré pel seu blog.
    Una araçada,

    ANNA

    ResponElimina
  4. Totes fues carpetes són unes preciositats!!! i vosaltres dues com a persones estic segura que encara més!!!petonets

    ResponElimina
  5. Molt emotiva la teva entrada, les mestres són el millor que tenim per compartir l'educació dels nostres fills,les hem de cuidar i estimar molt. Preciosa les carpetes que heu fet!!! Jo li vull preparar per la mestre de la meva filla un àlbum desplegable q vas ensenyar fa uns dies al teu blog. Genials els teus treballs!!!

    ResponElimina
  6. He vuelto a ver las fotos de la carpeta y me sigue gustando tanto como cuando la hiciste. Es una maravilla de carpeta. Y la que ella ha hecho también es muy bonita. Voy a ver su blog. Un beso.

    ResponElimina
  7. Estimada Glòria,
    les teves paraules em fan emocionar una vegada més.
    Saps que "Fer de Mestra" per a mi era molt important i ara amb el bloc, com dius tu, he trobat la manera de seguir-ne fent.
    El que pensava que mai tornaria, era la calidesa de les paraules afectuoses de totes les persones amb les que he compartit el camí i mira...
    T'estimo!
    Carme Bonet

    ResponElimina
  8. felicitats a totes dues per aquesta amistad ,precios el treball i amunt els mestres

    ResponElimina
  9. El millor que tenim per compartir l'educacuó dels nostres fills són les mestres i que poc les valorem !! Un preciós regal i el bloc genial, el paso a les meves amigues mestres. Endavant a totes les que us estimeu la profesio sou tan importants pels nostres fills!!!!

    ResponElimina
  10. Me encanta! Muy original.

    Besitos
    Eva
    http://miuniversoeva.blogpot.com

    ResponElimina
  11. Preciosos trabajos!! y preciosa entrada cargada de cariño y ternura!

    ResponElimina
  12. Glòria,
    tens un regalet a "LA MALETA DEL CONTE VIATGER" de http://ferdemestres.blogspot.com.es/
    Muac's

    ResponElimina
  13. Preciòs el detall per la mestre, m'ha agradat moltíssim. Són molt importants els mestres en l'educació dels nostres fills i a vegades no els hi agraim prou tot l'esforç que fan. Un detallàs fantàstic, m'apunto el bloc per passar-lo a les meves amigues mestres.

    ResponElimina
  14. Realmente te ha quedado un trabajo precioso y lleno de color.
    BSSSS

    ResponElimina
  15. wow, son muy bonitos y originales, ya sabes que me encanta tus trabajos, besitos

    ResponElimina
  16. ETS UNA ARTISTA!!!!!
    Jo sóc mestra, i de ben segur que la que rebrà aquesta caixeta estarà molt agraïda.
    Felicitats pels teus treballs!
    Vanesa

    ResponElimina
  17. ETS UNA ARTISTA!!!!!
    Jo sóc mestra, i de ben segur que la que rebrà aquesta caixeta estarà molt agraïda.
    Felicitats pels teus treballs!
    Vanesa

    ResponElimina
  18. wow !! cuantos detalles bonitos, que trabajo ! felicitaciones

    ResponElimina