10 d’agost 2012

EXPLODING BOX (per al meu Pare)

Aquesta vegada la capseta és per al meu pare, fa 78 anys.
Esta vez la cajita es para mi padre, hace 78 años.


La capseta tancada.
La cajita cerrada.


Li ha fet un pastís, està fet simplement amb cercles de colors diferents, color xocolata, color moka, color fruits vermells i colos maduixa. Fent veure què és un pastís de gustos diferents.

Le he hecho un pastel, está hecho simplemente con círculos de colores y medidas diferentes, color chocolate, color moka, color frambuesa i color fresa. Simulando que es un pastel con diferentse gustos.


L'espelma és un toquel petitet i li he pintat la punta, després he fet un tallet al cercle rosa i la hi he insertat.
La vela es un troquel pequeñito al que he pintado la punta, después he hecho un cortecito en el círculo rosa y la he insertado.

 





La resta de fotografies són per mostrar els detalls, espero no cansar-vos massa :)).
Desitjo que li agradi al meu pare i a vosaltres també.
M'encanta que deixeu els vostres comentaris, gràcies.
El resto de fotografías és para que veais los detalles, espero no cansaros :)).
Deseo que le guste a mi padre y a vosotros también.
Me encanta que dejeis vuestros comentarios.

Vull intentar a partir d'ara escriure en els dos idiomes, a veure si no em canso i ho deixo ;)))
Voy a intentar escribir en los dos idiomas a partir de ahora, a ver si no me canso i lo dejo ;)))



16 comentaris:

  1. Ooooooooooooooh, m'encanta!
    Segur que el teu pare estarà molt content!
    Besets

    ResponElimina
  2. uffffffffffffff !!!!! Preciosa !!!! Cada vegada m'agraden més aquestes caixetes sorpresa. Fantàstic el pastiset !! Petons.

    ResponElimina
  3. wowwww es genial, seguro que triunfas con la tarjeta-explosion box. Besitos

    ResponElimina
  4. una tarjeta muy bonita, y un buen regalo para tu padre :D
    me encantan los colores que has utilizado

    ResponElimina
  5. m'encanta , es espectacular , molt maca de veritat .

    roser

    ResponElimina
  6. Me ha gustado mucho, el detalle de como has hecho el paste, me ha encantado!!!

    ResponElimina
  7. Esta genial, y ademas es muy original, y todos los detallitos increibles.

    ResponElimina
  8. Preciosa la combinación del blanco y negro que has hecho. Y la caja genial! porque cada vez te sorprende, Mira que has llegado a hacer cajitas y todas absolutamente diferentes! Besos.

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. M'encanta Glòria, de ben segur que li ha agradat, es molt elegant i plena de detalls!!!

    M'ha fet gràcia això d'escriure en els dos idiomes, també és el meu repte pel setembre.

    Petonets,

    ResponElimina
  11. M'encanta Glòria, de ben segur que li ha agradat, es molt elegant i plena de detalls!!!

    M'ha fet gràcia això d'escriure en els dos idiomes, també és el meu repte pel setembre.

    Petonets,

    ResponElimina
  12. Glòria, quina elegància. Molt sutil.El pastís i la combinació de les capes I A SOBRE EXPLICANT DE QUE ÉS CADA CAPAAAAAA, NO TÉ PREU!!!!!

    Montse Grau

    ResponElimina
  13. Gloria, me encanta la caja y la torta en relieve hermosa !

    ResponElimina
  14. T'ha quedat preciosa!!!! el pastís és fantàstic i la combinació de colors també. Feliç aniversari pel teu pare!! :) Petonets

    ResponElimina
  15. M'encanta!!! Ben segur serà objecte d'scraplift XD

    ResponElimina