05 de setembre 2012

CANVAS PARA UNA AMIGA

Fa temps que volia fer alguna cosa especial per regalar a una molt bona amiga.
Volia que fos una cosa tan especial que mai feia res que m'agradés prou.
Al final vaig decidir que aquest era l'intent definitiu i que fos com fos aquest projecte era per a ella.
Aquest ha estat el resultat.




Hace tiempo que quería hacer algo especial para regalar a una muy buena amiga.
Quería que fuese algo tan especial que nunca hacía nada que me llegase a gustar lo suficiente.
Al final decidí que este era el intento definitivo y que fuera como fuera este proyecto era para ella.
Este ha sido el resultado.








12 comentaris:

  1. Wau!!! Me encanta los colores y la textura conseguido!!
    Seguro k le ha encantado!!

    ResponElimina
  2. Jo em repeteixo però he pensat el mateix: quins colors i quines textures més fantàstiques!!! m'encanta!!! Un petonàs

    ResponElimina
  3. Una pequeña obra de arte. Una preciosidad. Pero qué bonito!!!!!! No puedo decir otra cosa. Enhorabuena Gloria. Un beso.

    ResponElimina
  4. M'agrada Glòria :)

    ResponElimina
  5. WOW, es una preciosidad!!Me encantan los colores, la jaula, la textura, en fin todo, besitos

    ResponElimina
  6. És una obra d´art !!! M´agrada moltíssim.
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
  7. Es hermoso, tiene una composicion preciosa!!! Me ha encantado

    ResponElimina
  8. Molt bona composició.
    Ara que la situació de crisi ens fa una mica pessimistes, m'agrada veure que de la gàbia surten fulles verdes que s'enlairen amb força.
    Besets

    ResponElimina
  9. Quina textura i quins colors tan fantàstics!!!m'encanta!!!
    Petonets

    ResponElimina
  10. Tota una artista, quina mà que tens!!! I les capsetes són una preciositat.

    Petonets

    ResponElimina
  11. Doncs que la teva amiga té molta sort, perquè és un treball preciós pels colors, les diferents i originals textures. Una preciositat! Petons.

    ResponElimina