24 de setembre 2012

LLETRES-LETRAS-LETTERS

Acabo de fer aquestes lletres i m'ha agradat molt el resultat. 
És per això que les mostro encara que tinc coses noves per explicar ;) però...com que no tinc fotos...ja ho explicaré demà.... o potser demà passat....    


Acabo de hacer estas letras y me ha gustado mucho el resultado.
Es por ello que las muestro aunque tengo cosas nuevas que contar;) pero ... como no tengo fotos ... ya lo explicaré mañana .... o quizás pasado mañana ....



Què us sembla?

¿Qué os parece?

8 comentaris:

  1. Molt originals i boniques, ja ens acabaràs d'explicar ... Petons.

    ResponElimina
  2. Estic intrigada...
    Espero amb impaciència.
    Muac

    ResponElimina
  3. Son una preciosidad!!!! Me encanta como pintas!!!!, muchos besitos

    ResponElimina
  4. Aish... em repeteixo però... són tan maques!!! i dibuixes tan bé!!! i a més ara puc dir-ho amb coneixement de causa ho fas en un plis!! :) Un petonet

    ResponElimina
  5. Molt originals, m'encanten les formes.

    ResponElimina
  6. Me parecen fantásticas!!!! estan increibles

    Besitos

    ResponElimina