14 de setembre 2012

PINTURES MIXED-MEDIA-SERIE DE FLORS

A l'entrada anterior només vaig explicar com ho havia pintat, jo sempre sóc una mica pobre en les meves explicacions. No vaig dir que les flors eren un segell i que tan sols les vaig estampar i pintar. La Isabel i la Montse es van pensar que eren dibuixades per mi com he fet en altres ocasions.
Montse i Isabel, sento decepcionar-vos!
:))

Aquestes flors en canvi, si que són totes meves. El fons és com tots els que he fet ultimament i la base rodona de les flors està feta amb paper imprés, després he pintat a sobre amb tintes distress i retoladors.

Espero, Isabel i Montse, que aquestes també us agradin. I que agradin també a tots els altres que em segueixen.


En la entrada anterior sólo conté cómo lo había pintado, yo siempre soy un poco pobre en mis explicaciones. No dije que las flores eran un sello y que tan sólo las estampé y pinté. Isabel y Montse se pensaron que eran dibujadas por mí como he hecho en otras ocasiones.
Montse e Isabel, siento decepcionaros!
:))

Estas flores en cambio, sí que son todas mías. El fondo es como todos los que he hecho ultimamente y la base redonda de las flores está hecha con papel impreso, luego he pintado encima con tintas distress y rotuladores.

Espero, Isabel y Montse, que estas también os gusten. Y que os gusten también a los demás.



Veig que les fotos no son gens bones, estan fetes amb l'escaner. Prometo fer-les millor la propera vegada.

Veo que las fotos no son nada buenas, están hechas con el escaner. Prometo hacerlas mejor la próxima vez.

5 comentaris:

  1. Glòria, jo crec que t'ha passat una cosa molt bona i és que ja no diferenciem el que dibuixes del que es pot imprimir i això vol dir alguna cosa, oi?
    Molt maco el teu treball!!!
    Una abraçada.
    LEti

    ResponElimina
  2. Son preciosas estas tres pinturas. No tengo duda de que puedes dibujar fácilmente cualquier sello, De ahí mi confusión. Y estas flores sí que son únicas y preciosas además de originales. Y los fondos muy conseguidos. Me gustan!!! Besos.

    ResponElimina
  3. las de ayer me encantaron y estas mas todavía!!!
    son preciosas!!!!!!!
    besitos ^^

    ResponElimina
  4. me encantan los fondos que haces ultimamente!! te quedan chulisimos!!

    Me tendre que poner a probarlo :P

    besotes

    ResponElimina
  5. Com diu la Leti... la confusió és perquè dibuixes tan bé que superes fins i tot els segells... per això ens sentim confoses :). Una vegada més m'encanten i m'encanten els fons que aconsegueixes amb les tintes!! Un petonet

    ResponElimina