25 de setembre 2012

TROBADA ESCRAPERA

Em sap greu haver creat falses espectatives de gran sorpresa (això va per la Carme :)), només deia que em quedaven coses per dir i que ja ho faria un altre dia perquè encara no havia fet les fotos que ara ja he fet i que us mostro en aquesta entrada.

Són les fotos de l'àlbum que ens va ensenyar a fer la Montse, diumenge passat a casa de la Marta i la Jose on ho vem passar de fàbula. Jo només tinc aquestes fotos però si visiteu el blog de la Montse o de la Marta en podeu trobar més.

Vaig anar amb la Isabel i vem passar tot el dia fent Scrap, i el que més ens va agradar és que per fi ens vem poder coneixer en persona, fins ara només havia sigut de manera virtual a través dels nostres blogs. La Montse és un encant, i ens va fer un mini àlbum en forma d'estrella que ens va agradar molt a totes. La Marta i la Jose (la seva mare) van demostrar ser unes amfitriones fantàstiques. Jo vaig poder abraçar la Vane que feia 25 anys que no ho feia. I la resta de gent l'Ester... la Cristina (que es va posar malalta i va haber de marxar, Que et milloris!!!), la Mila, la Joana, la Tati... van fer uns treballs magnífics, tot i que, per algunes era la primera vegada que feien Scrap.

El millor que va sortir d'allà no es pot fotografiar....!

Jo us ensenyo el meu mini-estrella a veure que us sembla, jo vaig quedar molt satisfeta.











15 comentaris:

  1. quina xulada!! es super maco i res millor que poder fer-ho amb amigues!!

    ResponElimina
  2. Aishhhhh, però què maco t'ha quedat!!! al final has aconseguit inspirar-te per la portada!!! :). El millor (apart de conèixer-te i compartir) veure't treballar en directe, retoladors en mà, dibuixant, retallant... amb aquesta facilitat que tens per posar-hi aquest toc especial a cada pàgina!! Un petonàs

    ResponElimina
  3. ay!! si es que todo te queda genial!!!! esos bordes en negro me encantan!!!, es precioso, muchos besitos

    ResponElimina
  4. Me gusta mucho el formato, pero es que los colores son geniales!!!! Y el tema....muy original!!! Precioso!!!
    Ya veo que os lo pasásteis muy bien!!!
    Un abarzo

    ResponElimina
  5. Quant le vist per fora he dit que xulo!!! pero per dintre...guauuu quina xulada!!!
    petonets

    ResponElimina
  6. Guau!!!! M'encanta els colors i per dins la forma que té és genial !!!!!!

    ResponElimina
  7. Wooo!!! Qué bonito Gloria! Y el formato es una pasada!

    ResponElimina
  8. te ha quedado precioso!!!!!! y la estructura es impresionante!
    besitos ^^

    ResponElimina
  9. Expectatives gens decebudes, Glòria!
    Els colors dels papers els hagués agafat iguals i el muntatge m'agrada molt.
    Ara em queda fer la visita als Fars de França ja,ja,ja.
    Besitos

    ResponElimina
  10. Una chulada de mini Glòria. Y la portada muy original, igual que el tema. Me encanta como te ha quedado todo. Yo aún tengo que acabarlo. No sé cuando podré tenerlo hecho.
    Besos.

    ResponElimina
  11. Què maco tot plegat, em refereixo a la trobada (scrap=amistat) i evidentment a l'àlbum que és preciós Glòria!! Si que n'hi han de fars a la France!!!
    Un petonàs

    ResponElimina
  12. Glòria, guapissima, moltes gràcies per tot el que dius, però em quedo amb la frase de que el millor del diumenge no es pot fotografiar, molt encertada, ideal. Gracies de nou pels teus dibuixos, per mi són co petits tresors que aniré utilitzant en les meves creacions. T'ha quedat n àlbum fantàstic!!! uf, quin nivell!!
    Fins a la pròxima trobada

    ResponElimina
  13. Un MIni xulisim, m'encanten els colors, i la encuadernació esta molt original, quina tipus es?

    ResponElimina
  14. Me encantan los mini sobre objetos y cosas cotidianas. Además, para mi, los faros son unas de las edificaciones más bonitas y atrayentes. Así que este trabajo tuyo me gusta por partida doble. Bueno triple, porque el formato es espectacular. Gracias por tu comentario en mi blog.: me ha hecho mucha ilusión.

    ResponElimina
  15. Una estructura increíble!!! m'agrada molt com l'has decorar, queda molt bé el rotulador negree remarcan els contorn!!!! Petons :)

    ResponElimina