27 d’octubre 2012

EXPLODING BOX-CAJA EXPLOSIVA-CAPSA EXPLOSIVA

















11 comentaris:

  1. oooohhhhh..... es molt dolça... els dibuixos fantàstics.... els colors una monada (aixo que jo no soc molt de roses..)la lletra ni en parlem... el que dic.. cada vegada que veig una caixa teva m'enamoro...
    Petons....

    per cert pregunta tècnica... quin troquel fas servir per les rodones amb forats???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs és un que tinc fa temps i no recordo ni quina marca és, ho sento. Si ho trobo t'ho dic, vale?
      Moltes gràcies pel teu comentari.

      Elimina
  2. Jajajaja. Es una monería de caja. Cada cual más bonita. Los dibujitos divinos, y el troquel.... ahhh Sara. El troquel cada vez que Glòria lo usa siempre le digo lo mismo Me encantaaaaaa!!!. Besos.

    ResponElimina
  3. Ja saps que sóc fan de les teves capses explosives i aquesta és tan bufona...
    M'agraden molt els detallets pensats per la Mireia.
    Un dolç petó!

    ResponElimina
  4. Me encantaaa!! te ha quedado preciosa, dulce, bien combinada.. detalles preciosos!!
    está genial!!
    besitos ^^

    ResponElimina
  5. Cada vez más alucino con tus cajas Gloria! Qué maravilla! Qué dulce te ha quedado esta!!

    ResponElimina
  6. Es que te quedan espectaculares, besitos

    ResponElimina
  7. Aish... se m'havia passat aquesta entrada!! :) Fantàstica com sempre... i la Mireia serà molt dolça però la teva capseta també :). Un petonàs

    ResponElimina
  8. Preciosa, como es habitual en tus cajas !

    ResponElimina
  9. Quina preciositat !!! M'encanta. Jo també n'he fet alguna però ni punt de comparació.
    Records. Esther (de la trobada de scrap de la Marta)

    ResponElimina