25 de novembre 2012

INTENS CAP DE SETMANA-INTENSO FIN DE SEMANA (TALLER, LICEU, MIXED MEDIA...)


Hola a tots!

Aquest està resultant un intens cap de setmana.
Divendres vaig impartir un TALLER de NADAL que va resultar ser molt entretingut, 
amb unes dones encantadores que em fan sentir en família.
El que vem fer us ho ensenyaré en una altra entrada, perquè avui us vull ensenyar una altra cosa.

Ahir a la nit vaig anar al LICEU !!!!!
Va ser FABULÓS!
No havia tornat des que de petita hi vaig anar amb la meva mestra de música de l'escola.
Vaig anar a veure al BALLET DEL TEATRE NACIONAL DE PRAGA en 
"EL TRENCANOUS, UN CONTE DE NADAL"
No tinc paraules!

I avui....
m'he sentit inspirada i... he fet aquest llenç, estic contenta amb el resultat.
A veure que en penseu vosaltres.
M'agrada que deixeu les vostres opinions.

Tinc més coses per mostrar pero em costa de posar-me a fer fotografies, 
a veure si supero aquesta mandra ;)


Hola a todos!

Éste está resultando ser un intenso fin de semana.
El viernes impartí un TALLER de NAVIDAD que resultó ser muy entretenido,
con unas mujeres encantadoras que me hacen sentir en familia.
Lo que hicimos os lo enseñaré en otra entrada, porque hoy os quiero enseñar otra cosa.

Anoche fui al LICEU!!
Fue FABULOSO!
No había vuelto desde que de pequeña fui con mi maestra de música de la escuela.
Fui a ver al BALLET DEL TEATRO NACIONAL DE PRAGA en
"EL CASCANUECES, UN CUENTO DE NAVIDAD"
No tengo palabras!

Y hoy ....
me he sentido inspirada y ... he hecho este lienzo, estoy contenta con el resultado.
A ver que pensáis vosotros.
Me gusta que dejeis vuestras opiniones.

Tengo más cosas para mostrar pero me cuesta ponerme a hacer fotografías,
a ver si supero esta pereza;)



Y ara... a votar!

Y ahora... a votar!

16 comentaris:

  1. Guauuuuuuuuuuuuu!! preciós... crec que no trobaria adjectius adients... m'encanta tot! els colors, el dibuix, la frase... jo que ja he votat ara voto per segona vegada i et poso un 10 :) pot ser un 11? o un 12? o...? A veure si perds la mandra a la càmera que tinc ganes de veure més cosetes. Un petonet

    ResponElimina
  2. Quina pasada, està genial, el dibuix, els colors tot, tot, i tot. A veure si t'agafen mes moments d'inspiració com aquest.

    ResponElimina
  3. fantàstic!! M'agrada molt la frase i el dibuix!! Jo et poso un 11!! Felicitats pel resultat. Un treball genial.

    ResponElimina
  4. Genial Glòria!
    tot el que fas m'agrada molt.

    ResponElimina
  5. Cada vez te superas Glòria. Me encanta este último trabajo tuyo. Felicidades por un fin de semana tan productivo y tan intenso. Un beso.

    ResponElimina
  6. Va ser una tarda de divendres genial, gràcies Glòria!

    ResponElimina
  7. es una preciosidad!!!! me alegro de tu alegría, y que haya resultado ser tan inspiradora!!!!!!
    Muchos besitos ^^

    ResponElimina
  8. Super, Super, Super un 100. M'ha encantat. Va!!! fes les fotos, tenim ganes de gaudir amb les teves obre d'art. Una abraçada Glòria.

    ResponElimina
  9. Es realment preciòs!!!artista!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  10. ´Preciós, delicat, sensible, viu, senzill, màgic...Muaa!! Gràcies per compartir-ho.
    Que bonic Glòria poder expressar el que portaves dins amb aquesta dolçor de pintura que fas. Entre el que m'has explicat que vas sentir al Liceu (i jo que ja m'hi veia) i que entenc que hi han moments d'aquells de plenitud "sublim" que t'omplen i carreguen, que et fan esclatar tota tú del millor que tens que, com ve dius, podries haber sortit per aquelles sales del Liceu fent piruetes, flotant, ballant amb aquella delicadessa i aquella naturalitat del que ja ho té com un do natural...
    I vas tú flotant...i comparteixes el teu do! Preciós! Sublim! Que fa sentir música no des de l'oïda sinó des dels ulls. Gràcies guapa!

    Montse Grau

    ResponElimina
  11. Es la primera vez que me paso por aqui .. y veo que dibujas precioso.. que lindo todo lo que tienes.. me encanta tu estilo!!

    ResponElimina