03 de novembre 2012

ÀLBUM DE FOTOS RECORDS DE FAMÍLIA











11 comentaris:

  1. QUé chulo Gloria! Me encanta como queda el borde que le has puesto a todos los elementos!

    ResponElimina
  2. Que chulo Gloria.... Red power!!!!! es súper bonito y fresco!!! te ha quedado precioso!!
    Besitos ^^

    ResponElimina
  3. Aquest mes és l'aniversari de l'Aitor, estic pensant fer-li un mini àlbum.
    He vist que a uns grans magatzems nòrdics tenen uns "kits scrap", a veure si em decideixo.
    Ja t'explicaré!
    Besitos

    ResponElimina
  4. Genial!!! veig que t'has enganxat al vermell, jeje. M'encanten les floretes, el toc espontani de retolador!! Ah! ja tinc el pinzell màgic :) ara a intentar copiar-te (aish... ho tinc cru! jeje). Un petonàs i jo també espero que fins molt aviat!!

    ResponElimina
  5. Mira que n'és d'original aquest mini!!!
    Rojo pasióoooooon!!!
    I love it! ^_*

    ResponElimina
  6. Precioso! Muy bonito todo el mini, y la portada muy bonita. Esas letras me encantan. Besos.

    ResponElimina
  7. Precioso trabajo el que has realizado y lleno de creatividad.
    Te felicito
    Gracias por compartirlo.
    Besos y bendiciones

    ResponElimina
  8. He hagut de fer una visita intensiva perquè m'havia perdut moltes entrades! ja saps que m'encanta el teu estil delicat però alegre i que em fa una enveja com dibuixes i pintes.. és espectacular!
    Petons

    ResponElimina
  9. me gusta mucho el ma, por el colorido, el doodling, ... besitos

    ResponElimina
  10. Precioso, como el mini estrella que hicimos en la trobada de scrap. Me encantan tus trabajos.
    Recuerdos

    ResponElimina