12 de febrer 2013

INSPIRACIÓ ANIVERSARI

Ahir 11 de Febrer va ser l'aniversari de la meva filla i em vaig sentir inspirada per fer aquesta pàgina.
He pensat que potser serà l'inici d'un diari, encara no n'estic segura.

És paper d'aquarel.la pintat amb retoladors PITT i amb pintures LUMINARTE.
L'he escanejat, demà li faré una foto amb la llum del dia a veure si es veu millor.


Ayer 11 de Febrero fue el cumpleaños de mi hija y me sentí inspirada para hacer esta página.
He pensado que quizá sea el inicio de un diario, aunque no estoy segura.

Es papel de acuarela. La pintado con rotuladores PITT y con pinturas LUMINARTE.
La he escaneado, mañana le haré una foto con la luz del día a ver si se ve mejor.



12 comentaris:

  1. es super maco! les lletres genials
    m'encanta

    ResponElimina
  2. Ohhhhhhhh, quins colors més macos!!! segur que l'hi ha fet molta il·lusió!!! i coincideixo amb la Reichel: les lletres genials (jo vaig fent esforços per copiar-te, jeje). Un petonàs

    ResponElimina
  3. Hola!
    Està genial! M'ha agradat molt!
    Kissitos!

    ResponElimina
  4. m'agrada molt Gloria . t'ha quedat molt macu .
    per cert ahir tambe era l'aniversari del meu pare , si estigues per aquest mon hauria fet 84 anys.

    felicitats a la teva filla

    roser

    ResponElimina
  5. Te ha quedado genial, me encanta!!!

    ResponElimina
  6. Ostres, és xulíssima, quins colors!!! M'agrada molt.

    ResponElimina
  7. Hola Glòria!
    Sçoc l'Àngels de fulls de colors. Vaig descobrir el teu bloc a través de fer de paper i m'encanta!
    Si passe pel meu bloc trobaràs un regalet per a tu.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Pero qué bonita!!! Y las letras divinas!! Besos y muchas felicidades para Eva!

    ResponElimina
  9. que bonito!! que colores mas potentes a la vez que dulces, y las letras con geniales!!!
    besitos ^^

    ResponElimina
  10. Extraordinari Glòria, i felicitats per tindre una filla tan guapa !!
    Petons

    ResponElimina
  11. Me ha encantado!!! parece que vuela de verdad!! besitos

    ResponElimina
  12. A sus pies, doña Gloria... Toda mi admiración por este trabajo. Por cierto, tienes las Luminarte? Se pueden conseguir aquí?

    ResponElimina