17 de febrer 2013

ALBUM DE FOTOS "NOSALTRES"

Aquest és el sobre per posar el mini.

Este es el sobre donde puse el mini.


Tag per decorar el sobre. La flor està feta amb un filtre de cafè.

Tag para decorar el sobre. La flor está hecha con un filtro de café.


Portada del Mini-àlbum.












































Contraportada.





I per acabar... el sobre de nou,

Y para terminar... el sobre de nuevo.


El mini-àlbum és un encarrec d'una amiga i m'ha agradat molt fer-lo.

Es un encargo de una amiga, me ha gustado mucho hacerlo.

16 comentaris:

  1. Wouuu que bonito me encantan los colores y todos los detalles quedan geniales!!!!

    ResponElimina
  2. precioso album,muy cuidado cada detalle y el resultado es fantastico!!!

    ResponElimina
  3. Hola guapi,
    Qué álbum tan bonito, está lleno de detallitos!
    Kissitos!!

    ResponElimina
  4. m'encanta Gloria , es presios , m'agrada molt i molt

    roser

    ResponElimina
  5. una preciosidad!! tanto el sobre, como el álbum como el mensaje que transmite!!
    besitos ^^

    ResponElimina
  6. Es una maravilla Gloria. Desde la primera página hasta el sobre. Todo una maravilla! Besos.

    ResponElimina
  7. Es que hasta el sobre es una pasada!! Muuuy chulo!!

    ResponElimina
  8. Un mini precioso, con detalles geniales. Me encanta, como el sobre que te ha quedado muy original. Besos.

    ResponElimina
  9. Me encanta, pero el sobre es lo mejor. Y ese tag tan estilo "Elvie". Admiro tu arte para escribir. El handwriting lo bordas, Gloria.

    ResponElimina
  10. Ohhhhhhhhh, fantàstic!!! m'encanta tot, tot i tot :), el sobre, la flor, les famoses lletres... i tots els detallets de dins sense excepció. Segur que haurà emocionat a qui ha rebut el regal. Per cert... com has aconseguit l'efecte d'aquella mena de botó rodó (que has fotografiat en detall) m'agrada moltíssim. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, havia oblidat respondre! Perdona Montse!
      Aquella mena de botó, està fet amb una cartolina "repujada" i després capes i capes de pintura fins aconseguir l'efecte desitjat.
      Una abraçada!

      Elimina
  11. Tienes mano de artista!! :) me encanta la delicadeza de tus trabajos!!!! Magnificoooo!! :D

    ResponElimina
  12. Inspira tanta tendressa!!!! M'agrada moltíssim!!!!!!

    Pása't per la meva pàgina que tinc una coseta per a tú!!!!!!!

    Ari
    www.momentsdepaper.com

    ResponElimina
  13. Preciós Glòria, despren molt de sentiment.

    Petonets

    ResponElimina
  14. Hola guapa! Com veus últimament tinc poc temps per a deixar comentaris però no deixo de seguir-te (gràcies facebook!). Cada cop em tens més al·lucinada amb tot el que fas i tot bé (arguil·la inclosa! però els teus dibuixos m'enamoren). Vull les teves mans, les necessito! ja, ja. Gràcies per els tutorials, quina sort aquestes trobades que feu i estré pendent de l'exposició!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina