16 de maig 2013

ART JOURNAL i algunes fotos de la Exposició

Ahir vaig començar el meu primer "Art Journal". Havia fet algunes llibretes amb apunts, dibuixos, etc... però mai n'havia començat un de veritat. Sempre havia pensat que em feia pena de tenir guardat en un quadern aquests dibuixos i pintures. Però després de donar-li voltes al cap i de veure alguns "art journal" tant bonics a la xarxa, m'he decidit de provar a fer-ne un. De moment he fet només dues pàgines i he disfrutat molt. Avui us n'ensenyo una, a veure que us sembla. 

Ayer empecé mi primer "Art Journal". Había hecho algunas libretas con apuntes, dibujos, etc ... pero nunca había comenzado uno de verdad. Siempre había pensado que me daba pena tener guardado en un cuaderno dibujos y pinturas. Pero después de darle vueltas a la cabeza y de ver algunos "art journal" tan bonitos en la red, me he decidido a intentar a hacer uno. De momento he hecho sólo dos páginas y he disfrutado mucho. Hoy os enseño una, a ver que os parece.





Us deixo també unes quantes fotos del dia de la Exposició de les Fustes de Cuina que va fer el meu amic i fotògraf Pepe Anta.

Os dejo también unas cuantas fotografías del dia de la exposició de las Tablas de Cocina que hizo mi amigo y fotógrafo Pepe Anta.






I per últim,...un autorretrat del fotògraf.

Por último,...un autorretrato del fotógrafo.

Pepe Anta

Fins aviat!

Hasta pronto!

12 comentaris:

  1. Me encanta el art journal!!! i quantes coses boniques que veig!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Que mano hija pero que mano!!!! te va ha quedar un art journal impresionante!!!

    ResponElimina
  3. Et felicito per la iniciativa, és preciosa!
    Segur que hi posaràs petits i grans pensaments que no seran tonteries; ja que, ets una dona sensible.
    Petonets de pluja
    Carme

    ResponElimina
  4. ostres que maco!! m'encanta la portada del teu art journal!! i la flor!!

    ResponElimina
  5. Quina exposició mes bonica Gloria......
    I el quadern serà genial.... ja l'aniràs ensenyant.... jo encara estic en la fase de fer el quadern... crec que algun dia fare el pas d'iniciar-me en l'art journaling...
    Petons....

    ResponElimina
  6. ¡¡Artistaza!!
    (Pepe A.)

    ResponElimina
  7. Gloría!!!, amo la pagina de art journal! Haras un proyecto hermoso!!!

    ResponElimina
  8. Ohhhhhhhhhh, maquíssimes les fustes i les fotografies de l'exposició!! (encara em sap greu no haver pogut venir...). I l'art journal? doncs que n'estic segura que serà una llibreta fantàstica perquè ets una artista. Un petonàs

    ResponElimina
  9. Que bonic tot, felicitats per l'exposició, segur que va ser un èxit.

    ResponElimina
  10. Ayyyy que gustooo jajaja me encanta tu estilo, ya te habia dicho? :)
    Bueno se que harás algo hermoso, así que sólo queda esperar la siguiente entrada en tu blog!
    Tus tablitas muy bellas, me gustan todas jejej!!
    Abrazosss!!

    ResponElimina
  11. Me encanta la portada de tu Art Journal Diary !! Yo me estoy aficcionando al Art Journal y me gusta muchisimooooo !!!

    ResponElimina
  12. Maravillosa colección de tablas. Me gustan todas. Y tu libreta de AJ dará que hablar. Se ve increíblemente bonita. Felicidades. Un beso.

    ResponElimina