02 de maig 2013

EXPO TABLAS DE COCINA - EXPO FUSTES DE CUINA

Això és un tastet del que podreu veure si veniu 
divendres 10 de maig a les 19h
al Restaurant "La Braseria del Poble Nou"
al carrer Pere IV n. 205 de Barcelona


Esto es una pequeña muestra de lo que podréis ver si venís
el viernes 10 de mayo a las 19h
al Restaurante "La Braseria del Poble Nou"
en la calle Pedro IV n. 205 de Barcelona


Són fustes de cuina amb barreja de tècniques.
Paper, acrílic, aquarel.la, retoladors,....

Son tablas de cocina con mezcla de técnicas.
Papel, acrílico, acuarela, rotuladores,....


Les fotos no son gaire bones, les he fetes amb un escaner. Això vol dir que heu de venir a veure-ho!!!
M'encantaria compartir una estona amb vosaltres! Animeu-vos!
Esteu convidats a prendre una copeta de cava.

Las fotos no son buenas, las he hecho con un escáner. 
Eso quiere decir que tenéis que venir a verlo!!!
Me encantaría compartir un ratito con vosotr@s! Animaos!
Estáis invitados a una copita de cava.

Us espero!

Os espero!

8 comentaris:

  1. Mucho éxito!!! :) Felicidadessss!!

    ResponElimina
  2. Aishhhhhhhhhhhhhh, què maques!!! aquestes semblen fetes per a mi :) ja saps com m'agrada la lluna!! a veure si puc combinar-m'ho... Un petonàs

    ResponElimina
  3. Em faria molta il.lusió !!! El dilluns vaig el neurocirujà i segons el que em faci podré venir a veura´t.
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
  4. ¡¡Qué bonito Gloria!!. Espero que acuda mucha gente porque tiene una pinta preciosa ... A ver si puedes enseñarnos un poquito más. ¡¡Precioso!! :)

    ResponElimina
  5. Glòria,
    un mal dia per a les Badalonines, és la Cremada del Dimoni!!!
    Hi seré amb el cor, saps que m'encanten les teves creacions.
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
  6. Bueno, ya sabes que soy incondicional tuya y tu fan número 1 así que allí estaremos. Un besito.

    ResponElimina
  7. Que pena que esté tan lejos, me encantaría visitarlo!!!!

    ResponElimina