19 de maig 2013

TARGETES-TARJETAS

Últimamente me cuesta ponerme a hacer tarjetas, aunque siempre a sido una cosa que me ha gustado mucho. Hoy me he sentido inspirada y esto es lo que ha salido.
Están hechas con dos retales de cartulina de color craft i unas tiras de washi tape.


Últimament em costa posar-me a fer targetes, encara que sempre a estat una cosa que m'ha agradat molt. Avui m'he sentit inspirada i això és el que ha sortit.
Estan fetes amb dos retalls de cartolina de color craft i unes tires de washi tape.





12 comentaris:

  1. Doncs t'han quedat ben xules!! Espero que et tornin les ganes de fer targes, totes les que fas són precioses!

    Salutacions!

    Kris

    ResponElimina
  2. M'agradan molt com et queden, amb tans detallets.

    ResponElimina
  3. Color kraff + colors, m'encanta!!!
    Unes tarjetes maquísimes!

    ResponElimina
  4. El segell d la primera m'encanta. I el conjunt de la segona es perfecte.

    ResponElimina
  5. Me encantan!! Tienen tu estilo especial! Besos.

    ResponElimina
  6. m'encantes Gloria , fetes com a mi m'agrada , gens carregades i molt resultones. Es una pasada el joc que dona el washi tape.

    roser

    ResponElimina
  7. Muy bonitas!!! esa punta de pluma me encantan, besitos

    ResponElimina
  8. M'encanten les dues!!!!! ja saps que compartim la passió pel craft :) un petonàs

    ResponElimina
  9. your cards are fabulous, gloria!! very creative!! xox

    ResponElimina