19 de juny 2013

50 anys d'escola GITANJALI

He passat uns dies molt atrafegada! 
Per això porto molts dies sense fer una entrada i també sense visitar ni comentar els vostres blogs.

Aquest projecte m'ha portat molta feina. Tenia molt d'interès en que quedés molt bé.
Vaig fer quatre disenys que vaig descartar, abans de decidir-me per aquest.




L'escola dels meus fills ha fet ciquanta anys.
Vaig fer aquesta espècie de mini-àlbum que contè un fragment
del recull de poemes "GITANJALI" de Rabindranath Tagore.
Aquest es el nom de la nostra escola.













En vaig fer 5, un per cadascuna de les quatre fundadores i un altre per
que quedi a l'escola.
Són tots iguals i tots diferents, la base es igual per tots, però cadascun té les seves particularitats.


Aquests són els cinc sobres.


I, per últim, el poema.
El fragment del recull de poemes GITANJALI que van escullir l'equip docent.
Això és la base que després vaig pintar per aconseguir integrar-ho al conjunt de retalls de paper.



Espero que us hagi agradat. Gràcies per la vostra visita i els vostres comentaris.

16 comentaris:

  1. Guauuuuuuuuuuuu!!! una passada!!! un esclat de colors i energia per celebrar aquests 50 anys. El detall del pot amb les flors m'encanta (te'l puc copiar???)... la veritat és que m'encanta tot, cada detallets, cada paper, i en especial el fragment del poema, una passada, no el coneixia però el buscaré (i segurament també te'l copiaré, jeje). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! I tant que ho pots copiar!
      Una abraçada!

      Elimina
  2. Vaja Glòria es una meravella!!! tancats son una passada, pero...quan els obres..uff, explosió de colors!!! i el fragment!! quina passada, sino t'importa, te'l copio!!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! Et dic igual que a l'altre Montse, i tant!
      Una forta abraçada!

      Elimina
  3. m'encanta gloria han quedat preciosos i el que m'agrada molt i molt son tom t'han quedat el sobres-

    roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Roser. Es veritat que amb lo senzills que son els cobres han quedat força bé.
      Petons

      Elimina
  4. Ohhhhhh Glòria es preciós !!! m'encanta... ets una crak!!! por diosss,,

    un petonàs..

    ResponElimina
  5. Wow! T'ha quedat preciós! Segur q estan molt contents!
    Kissitos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, crec que si que van estar contents.
      Moltes gràcies.

      Elimina
  6. Muy lindo.
    Me encanta.
    Besos de colores y bendiciones

    ResponElimina
  7. Maravilloso!!! Una preciosidad y en vivo y en directo todavía más. El texto es muy bonito y la combinación de los papeles todo un acierto de color. Felicidades, por partida doble. Un beso.

    ResponElimina
  8. Gracias Isabel!
    Gracias por las dos felicitaciones! ;)
    Un beso

    ResponElimina
  9. Yo solo sé que ese estilo tuyo es muy bello, fresco, alegre, detalles a manooooo, con tus toques únicos! Es lindo ese trabajo, seguro que serán unos tesoros para quien lo reciba!!
    Abrazoosss!!!

    ResponElimina
  10. Gracias Anna, eres muy amable con tus comentarios.

    ResponElimina