04 de juny 2013

MINI-ÀLBUM PARA FOTOS NADÓ - MINI-ÁLBUM PER FOTOS BEBÉ

Aquest mini-àlbum l'he fet per regalar-l'ho a la Marta,  que està esperant amb molta il·lusió, la seva primera filla. L'he fet amb la mateixa estructura, proposada per PRITO, amb la que vaig fer l'àlbum que vaig presentar a la 8a edició del concurs de SCRAPBLOC "Estiu 2011" i que m'encaaanta!

Les fotos les he fet amb llum artificial i no m'agraden gens, però tenia ganes que el veiéssiu.
La meva intenció era presentar-lo a aquesta última edició del concurs de SCRAPBLOC
i el vaig acabar a temps, però, em faltaven les fotos i... quan em vaig adonar... ja havia acabat el termini per fer-ho :(((. Què despistada sóc! He estat veient els treballs que s'han presentat i són fantàstics. 
Els podeu passar a veure, us agradaran.

Este mini-álbum lo he hecho para regalar-lo lo a Marta, que está esperando con mucha ilusión, su primera hija. Lo he hecho con la misma estructura, propuesta por Prito, con la que hice el álbum que presenté a la 8 ª edición del concurso de SCRAPBLOC "Verano 2011" y que m'encaaanta!

Las fotos las he hecho con luz artificial y no me gustan nada, pero tenía ganas de que el vierais.
Mi intención era presentarlo a esta última edición del concurso de SCRAPBLOC,
y lo terminé a tiempo, pero, me faltaban las fotos y ... cuando me di cuenta ... ya había terminado el plazo para hacerlo :(((. Qué despistada soy! He estado viendo los trabajos que se han presentado y son fantásticos.
Podéis pasar a verlos, os gustarán.
























Buff, quina quantitat de fotos!!! Espero no haver-vos cansat ;)
Gràcies per arribar fins aquí!

Bufff, qué cantidad de fotos!!! Espero no haberos cansado ;)
¡Gracias por haber llegado hasta aquí!

20 comentaris:

  1. No ens cansem mai de veure coses maques! I les teves sempre són precioses!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  2. Cansarnos que va!!! me encanta ver tus trabajos son geniales, además cada página es una sorpresa, te quedó genial!!!

    ResponElimina
  3. Otro trabajo fantástico! Cómo me va a cansar??? Un beso.

    ResponElimina
  4. T'hs quedat xulisim, com ens anem a cansar, molt maco

    ResponElimina
  5. És molt bonic!! M'agrada mooolt! petonets!

    ResponElimina
  6. Jo vull més !!!. Glòria és fantàstic !!! Dius que tens el tutorial? M'encantaria poder-lo fer per a una amiga !!
    Mil petons, per cert, amb llum artificial ja és bonic però amb llum de dia espectacular, segur !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja l'he trobat, el tuto, jejeje !!!!!!!

      Elimina
    2. Ja veig que no necessites la resposta! Jajajaja...

      Elimina
  7. Ohhhhhhhh, què maco!!! estàs imparable :). L'estructura és fantàstica (jo el vaig fer pel concurs d'scrapbloc!), els papers preciosos i tots els detallets l'hi donen aquest toc tan teu. Un petonàs

    ResponElimina
  8. No nos cansamos!! Está hermoso!! Me gusta mucho ese toque que le pones a tus trabajos! Abrazo!!

    ResponElimina
  9. Cómo te curras los álbumes, Gloria! Me encanta esa portada. También el que sea para un bebé sin ser muy de bebé, bebé.
    Un beso

    ResponElimina
  10. Te ha quedado genial!!!! La estructura, la portada, el interior, los colores... Una caña todo el conjunto, me gusta muchísimo, y no se las demás pero yo puedo ver mil fotos de todos los detalles, me encanta jiji. Seguro que tu amiga esta encantadísima. Un besito

    ResponElimina
  11. Wowwwwwwwwwww !!! Es una preciosidad, me ha encantado, y te lo has trabajado muchísimo !!!
    Felicidades por tu trabajo, la verdad es que lo van a tener dificil las chicas de Scrapbloc .. como siempre jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. No Isa, los demás trabajos también van siendo fabulosos y además no llegué a tiempoooo!!!!! Jajajajaja...
      Gracias por tu comentario.

      Elimina
  12. És molt bonic Glòria!!!! Segur que li agradarà moltíssim, l'estructura m'encanta i els papers també! Un petó

    ResponElimina
  13. Felicidades!!! Te ha quedado precioso!!! Si te pasas por mi blog tienes un regalito, un premio!!!! Bsts!!

    ResponElimina
  14. Que bonito ! me gusta cada detalle. Saludos

    ResponElimina
  15. Un álbum súper bonito!! Lleno de detallitos!
    Kissitos!!

    ResponElimina
  16. Hola!
    Me encanta tu blog, te he concedido el best blog y el liebster award, lo puedes ver en: http://scrapilaura.blogspot.com.es/2013/06/posant-me-al-dia.html

    Laura

    ResponElimina
  17. Es precios i molt delicat !!!

    Petonets,

    ResponElimina