06 de juliol 2013

REGAL PER CASAMENT

Em van fer un encàrrec, una capsa per fer un regalet dins d'un sobre, un sobre molt gran.
A mi no m'agradava gaire la idea de ficar el sobre dins d'una capsa, trobava difícil treure-hi el sobre.
Em va costar unes quantes horetes de donar voltes al cap, i al final, vaig optar per fer una carpeta.

Hem vaig inspirar en un blog que m'encanta, SCRAPPASSION.
La carpeta tanca amb un imant, les flors estan fetes a ma.
M'ha agradat el resultat, crec que la tornaré a fer servir una carpeta com aquesta per guardar un àlbum.

Com moltes vegades, em vaig oblidar de fer fotos, però li vaig demanar a la Glòria (qui em va fer l'encàrrec) que em fes unes fotos, estan fetes amb el mòbil, per tant no són perfectes, però estan força bé. Gràcies Glòria! 

Me hicieron un encargo, una caja para hacer un regalito dentro de un sobre, un sobre muy grande.
A mí no me gustaba mucho la idea de meter el sobre dentro de una caja, encontraba difícil sacar el sobre de dentro de dicha caja.
Me costó unas cuantas horitas de dar vueltas a la cabeza, y al final, opté por hacer una carpeta.

Me inspiré en un blog que me encanta, SCRAPPASSION.
La carpeta cierra con un imán, las flores están hechas a mano.
Me ha gustado el resultado, creo que la volveré a usar una carpeta como esta para guardar un álbum.

Como muchas veces, me olvidé de hacer fotos, pero le pedí a la Gloria (quien me hizo el encargo) que me hiciera unas fotos, están hechas con el móvil, por lo tanto no son perfectas, pero están bastante bien. Gracias Gloria!




14 comentaris:

  1. Preciosaaaaa!!! Una idea muy buena. Me encanta, Gloria. Besos.

    ResponElimina
  2. Aish... què dolça t'ha quedat!!! i una genial idea aquesta de la carpeta!! ostres... les flors estan fetes realment a mà??? i com les has fet??? són increïbles!!! Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse!
      Si, estan fetes a mà.
      Prometo un tutorial per fer aquestes flors, és super-fàcil. El problema és la mandra que em far fer-me les fotos o video, no ho tinc gens per la mà, però prometo un esforç.
      Petons.

      Elimina
  3. Precioso trabajo como siempre guapa.
    Te ha quedado genial.
    Besos de colores y bendiciones.

    ResponElimina
  4. Que bellossss, te quedó un amor... :)
    Abrazosssss!!!

    ResponElimina