25 d’agost 2013

ANTOLOGIA


L'altre dia, estava escoltant un programa de "L'ofici de viure" de Catalunya Ràdio. No se si el coneixeu, a mi m'encanta, i com que gairebé mai el puc escoltar en directe, em baixo els podcasts i els escolto quan em va bé.
Bé doncs, escoltant l'Àlex Rovira, va proposar d'escriure la teva antologia personal.
Explicava que l'antologia no es un diari, es un recull d'apunts, de notes, amb coses que t'hagin cridat l'atenció. Poden ser frases  o paraules dels teus fills que no vulguis oblidar; poden ser frases que sentis a la tele, a la ràdio, al carrer i que vulguis recordar; poden ser fragments del llibre que estiguis llegint, etcètera...

Jo vaig decidir que començaria la meva antologia.
Encara no se quin format donar-li, de moment he fet dues fitxes, potser la faci així mateix i al final enqüaderni totes les fitxes, no ho se.

Gràcies pel teu comentari.


El otro día, estaba escuchando un programa de "L'ofici de viure" de Catalunya Ràdio. No se si lo conocéis (es en catalán), a mí me encanta, y como casi nunca lo puedo escuchar en directo, me bajo los podcasts y los escucho cuando me va bien.
Bien pues, escuchando a Alex Rovira, propuso escribir tu antología personal.
Explicaba que la antología no es un diario, sino una recopilación de apuntes, de notas, con cosas que te hayan llamado la atención. Pueden ser frases o palabras de tus hijos que no quieras olvidar; pueden ser frases que hayas oido en la tele, en la radio, en la calle y que quieras recordar; pueden ser fragmentos del libro que estés leyendo, etcétera ...

Yo decidí empezar mi antología.
Todavía no se qué formato darle, de momento he hecho dos fichas, quizá la haga así mismo y al final encuaderne todas las fichas, no lo se.

Gracias por tu comentario.





19 comentaris:

  1. Una bona idea!! T'han quedat genials les dues pàgines!!

    ResponElimina
  2. Qué bé t'ha quedat! Són unes pàgines molt maques!
    Kissitos!!

    ResponElimina
  3. Muy bonitas las fichas que has hecho. Y muy original también el formato que has elegido! Un beso.

    ResponElimina
  4. ohhh que chulo!! y que buena idea!! me ha encantado, pero no se que me ha gustado mas si la idea en si, o las letras esas tan bonitas!! Un besote ^^

    ResponElimina
  5. Hola guapa:
    Recién he regresado de mis vacaciones y con ganas de ver lo que has hecho.
    Te ha quedado genial.
    Sonrisas de colores y muchas bendiciones.
    ♫♫♫♫♫♫
    ♥♥♥♥♥♥

    ResponElimina
  6. Me parece una idea estupenda y perfecta! Contínuala y enséñanos las siguientes fichas, esto promete convertirse en un dossier precioso!
    Ah! por cierto, conozco ese programa de la tele, es genial y chica es super valiente, si pudiéramos ser la mitad de curiosos y sensitivos que ella viviríamos la vida de otra manera!
    felicidades por el trabajo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Dafne!
      Las iré enseñando, no lo dudes, soy muy pesada, jajaja...

      Elimina
  7. Quina idea més maca!!! m'ha encantat el format que li estàs donant!!! jo ja fa temps que he començat la meva antologia amb les frases de les meves entrades però... vistat la teva feina potser les hauré de posar d'una manera més bonica :). Com sempre les teves lletres m'encanten!!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs au, ànims i ja pots començar el teu àlbum "antològic" que de freses i dites no t'en faltaran, ben al contrari de mi, que em costa tan de trobar les paraules... ;))
      Petons

      Elimina
  8. Però, com m´agrada !!! Tan la idea com el teu treball....
    Jo també segueixo aquest programa però no a l´hora que el fan, doncs va molt malament.
    Els teus treballs són genials!!!
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Anna!
      És un programa fabulós, oi?
      Petons

      Elimina
  9. Ostres Glòria, m'encanten les lletres que has fet !!! Súper xulo!!! Per cert, m'encanta el programa, jo sempre l'escoltava quan el feien per la nit entre setmana, però ara que el fan els caps de setmana ja no l'escolto, hauré de fer com tu... això de fer una pròpia antologia està molt i molt be !!! Molts petons.

    ResponElimina
  10. Gràcies Marta!
    El programa, jo el sento al cotxe sobretot, quan vaig cap a la feina que vaig jo sola.
    Petons

    ResponElimina
  11. Me encanta!! Lástima que no se catalán, si no, seguro voy y lo escucho todo! :D
    Espero ver tus tarjetas más seguido!!! ;)
    Saludos!

    ResponElimina