09 d’agost 2013

LO GERMANS

Este es mi primer LO propiamente dicho. Si, es el primer LO 30x30 que hago.

Tengo un problema que ya he comentado alguna vez ... me cuesta usar los papeles bonitos, los que más me gustan. Y en un LO, encima, tienes que usar todo entero el papel del fondo. Creo que es por eso que nunca había hecho ninguno, jajaja ...
Además, siempre me ha gustado más hacer un álbum. Pero, este año, he decidido que quiero hacer unos cuantos LO's con las fotos de las vacaciones y así gastar algunos papeles que he ido acumulando porque me gustan mucho y no los utilizo nunca.

La foto está hecha con el móvil, estoy haciendo pruebas con GOOGLE + y con Instagram, no los he utilizado nunca y no se como van, pero, creo que me gusta más hacer las fotos con la cámara.
He intentado importar directamente de Instagram, pero creo que no se puede, ¿verdad?




Aquest és el meu primer LO pròpiament dit. Si, és el primer LO 30x30 que faig.

Tinc un problema que ja he comentat alguna vegada...em costa fer servir els papers bonics, els que més m'agraden. I en un LO, a sobre,has de fer servir tot sencer el paper del fons. Crec que és per això que no n'havia fet mai cap, jajaja...
A més a més, sempre m'ha agradat més fer un àlbum. Però, aquest any, he decidit que vull fer uns quants LO's amb les fotos de les vacances. Així gastaré alguns papers que he anat acumulant perquè m'agraden molt i no els utilitzo mai. 

La foto està feta amb el mòbil, estic fent proves amb GOOGLE+ i amb INSTAGRAM, no els he fet servir mai i no se com van, però, crec que m'agrada més fer les fotos amb la camera.
He intentat importar directament d'INSTAGRAM, però crec que no es pot, oi?


Ah, por cierto, olvidaba explicar que tanto el sol amarillo como los peces azules, están hechos con sellos que carvé yo misma hace mucho tiempo pero que no había usado aún en ningún trabajo.
Haré una nueva entrada y os los enseñaré todos, vale?



Ah, per cert, oblidava explicar que tant el sol groc com els peixos blaus, estan fets amb segells que vaig carvar jo mateixa fa molt de temps però que no havia fet servir encara en cap treball.
Faré una nova entrada i us els ensenyaré tots, d'acord?


13 comentaris:

  1. Quina il·lusió veure com han crescut els germans!!!
    Molt bonic el LO i molt encertat el paper...
    Petonets per a tota la família.
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bufff, recordes què petits quan ens vem conéixer?
      Passa el temps....
      Gràcies Carme, molts petons per tu també!

      Elimina
  2. Q xulo!! Molt divertit alhora q tendre!! Molt maco! Les fotos son precioses! Quan d'amor!!
    Montse Grau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa!
      A mi ja em queda poc, ens veiem aviat?
      Molts petons i abraçades.

      Elimina
  3. Que bello LO, en serio que una guarda esos papeles como tesoro y bueno.... el tesoro son las fotos que no hemos puesto en esos papeles!! :) Del instagram, yo he impreso fotos, pero las tomo con mi celular, ahi se crea una carpeta y de ahí las mando a mi PC... lo demás pués ya sabes!! :D
    Saludossssss!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Anna!
      Yo me he propuesto gastar y gastar papeles...!!! Jajaja...
      Un abrazo.

      Elimina
  4. Aish... tot lo bo s'acaba, oi?? però ara segur que fent aquests LO's reviuràs cada moment mil vegades més :). Jo tampoc sóc d'LO's, però no pas per guardar els papers, sino perquè mai sé què posar en un espai tan gran!! Val a dir però que t'ha quedat fantàstic!!! molt al teu estil, amb les rodones i les lletres... i els segells... una monada!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse!
      A mi també m'agraden més les coses petites, sempre, no se perquè....
      Una abraçada per tu també.

      Elimina
  5. Pues será el primero pero te ha quedado genial, me encantan esos papeles!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues si, es el primero pero creo que ahora me va a coger la fiebre de los LO's, jajaja...
      Un abrazo Esther.

      Elimina
  6. Qué divertido!! Me encanta tu LO. Y los sellitos. Todo. Un beso muy grande!! A ver cuándo tenemos un ratito para reunirnos. Un beso (otro), jajaja.

    ResponElimina
  7. molt bonic Glòria, t'ha quedat preciòs.les fotos superdolces!!! Val la pena q utilitzis els papers que més t'agraden amb fotos tant especials!! J a tinc ganes de veure el següent LO. Segur que tens fotos fantàstiques !! Una abraçada

    ResponElimina
  8. Doncs t'ha quedat molt bé.... A mi també em costa molt fer un LO... m'atabala tant d'espai... Em trobo mes comode treballant en espais petits... Com un mini o una targeta.... I mira que ho he intentat de vegades... Peró després acabo fent la Sagrada Familía i allá es queda....
    Petons....

    ResponElimina