18 de desembre 2013

EXPLODING BOX ESPECIAL

Ahir vaig disfrutar molt fent una exploding box amb el meu fill.
És per regalar a una companya de classe que és la seva amiga invisible.
És una capsa senzilla, però trobo que va quedar bonica.
Jo li vaig anar tallant els papers i ell va anar enganxant papers i decoracions.

Segurament pensareu... què en té d'especial això?
Doncs que el meu fill, que té 13 anys, és invident, i tot i amb això ho va fer practicament sol, amb la meva ajuda es clar, era la primera que feia. 
I a més a més ho vam passar de fàbula i li han quedat ganes de fer-ne un altre.
Tot això, a mi, em fa molta il.lusió.

Ara us ensenyo el resultat.


Ayer disfruté mucho haciendo una exploding box con mi hijo.
Es para regalar a una compañera de clase que es su amiga invisible.
Es una caja sencilla, pero encuentro que quedó bonita.
Yo le fui cortando los papeles y él fue pegando papeles y decoraciones.

Seguramente pensaréis ... que tiene de especial esto?
Pues que mi hijo, que tiene 13 años, es invidente, y aún así lo hizo prácticamente solo, con mi ayuda claro, era la primera que hacía.
Y además lo pasamos de fábula y le han quedado ganas de hacer otro.
Todo esto, a mí, me hace mucha ilusión.

Ahora os enseño el resultado.








Espero que us hagi agradat.

32 comentaris:

  1. Glòria, quin moment més entranyable poder compartir aquests moments amb en Guillem!!!
    Estic segura que a la Sara li agradarà molt!
    Petonets emocionats
    Carme

    ResponElimina
  2. Y que requetebien que le ha quedado. Claro que Guillém consigue todo lo que se propone, y sinó, no hay más que oirle tocar al piano. Y además con una madre como tú, pues, no podía ser de otra manera. Felicidades Guillem, soy testigo a través del Skipe de que la has hecho tú y que te ha quedado sensacional!. Felicidades!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Isabel!
      Y gracias también por hacer de testigo!
      Besos

      Elimina
  3. Guauu Glòria!! què xula!! es clar es un artista com la seva mare!!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Cómo que sencilla? que va! lo que esta es preciosa! me imagino los momentos pasados tu y y tu hijo... se van tan pronto, de repente ya no quieren hacer nada más contigo! buaaaa. Feliz Navidad!! besotes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Stella, es cierto! Muchas gracias por tu comentario. Feliz Navidad a vosotros también!

      Elimina
  5. Madre mía desde luego os ha quedado genial y dile a tu hijo que de verdad, ese trabajo tieme muho más mérito y que es un artista, me ha encantado!!!!!

    ResponElimina
  6. Glòria m'he emocionat moltíssim només d'imaginar-vos, de ben segur que va ser un moment únic i la veritat és per sentir-se ben orgullosa, li ha quedat preciosa !!!!

    Petonets,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Raquel, ho vaig passar molt bé i n'estic molt orgullosa!
      Gràcies!

      Elimina
  7. Es una preciosidad de cajita, se ve todo el cariño y esfuerzo reflejada en ella. La amiga invisible estará encantadísima. Y es genial que compartáis esta afición juntos, tiene que ser un gustazo. Un besazo guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Elena!
      Eso espero, que quede encantadísima, jajaja....!!!!
      Besos

      Elimina
  8. Ohhhhhhhhh, què dolça!! m'encanta!! de fet ets la reina de les exploding i veig que el teu fill té la genètica també, jeje. La seva amiga invisible estarà encantada, jo també ho estaria!! Per cert!!! ja tinc la teva postaletaaaaaaaaaaa, què macaaaaaaaaa, m'agrada molt amb la lluneta :). Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse, ja dic que espero que ho estigui d'encantada. I també espero que s'ho creguin que ho ha fet ell, la A.I. i la resta de la classe, ell tenia por de que no fos així.
      M'alegra que t'agradi la postal.
      Petons

      Elimina
  9. La caixa és preciosa però és que la història que hi al darrera és realment emocionant! En pots estar i molt d'orgullosa. Un regal molt i molt especial.
    Ja saps que m'agrada molt tot el que fas i que m'encanta venir a veure't tot i que sovint no tingui gaire temps de deixar-te un comentari.
    Molts petons i que tingueu un Nadal fantàstic!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que n'estic d'orgullosa ;)
      Gràcies Sílvia.
      Entenc això del temps, a mi també em passa el mateix!
      Petons

      Elimina
  10. FELICITA al Guillem de part nostra, l ´Albert s´ha quedat amb la boca oberta !!! Com m´ha emocionat veure aquest treball tan ben fet, segur que ha estat un moment màgic pels dos.
    La seva amiga invisible estarà molt contenta.
    Enhorabona als dos. Petons,

    ANNA

    ResponElimina
  11. Gràcies Anna, ja li ha donat i es veu que sí, que li ha agradat molt a la seva Amiga Invisible. ;)
    Ai, t'he d'explicar una cosa per l'Albert, et faig un privat!

    ResponElimina
  12. Bones festes i que l'any nou ens ajudi a veure possibilitats en tot allò que ara són obstacles. Feliç any 2014!
    Petonets nadalencs
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Petons i desitjos de felicitat per l'any que cpmença aviat!!!

      Elimina
  13. He encontrado ahora mismo tu blog y tengo que decirte que es un espacio encantador, me ha entusiasmado todo, asi que para no perderme ninguna entrada me hago seguidora ahora mismo!!
    Te invito a dar una vuelta por mi rinconcito, espero que tambien te guste!!
    Un Saludo
    dezazu.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Acabo de pasar por "tu rinconcito" y me ha encantado! Ahora voy a verlo más exhaustivamente, y me haré también seguidora.
      Gracias por tu visita y comentario.

      Elimina
  14. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. Sencilla pero bonita. Me encanta la flor de la tapa, parece natural. Te deseo Felices Fiestas !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Maria Elena, me alegra verte por aquí, hacía tiempo que no pasabas. ;)
      Felices Fiestas también para ti.

      Elimina
  16. Hola Glòria, m'encanten les caixes que fas tens molt bon gust. vul fer una caixa per regalar-li a la meva germana que farà 60 anys i crec que pot quedar molt be la sorpresa, tindries algun tutorial per seguir per les mides? i com fas els globus son xulísims,
    una abraçada
    montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse,
      no tinc cap tutorial de exploding box, si que he pensat de fer-ne algun però com que vaig tant atrafegada, no trobo mai el moment, els tutos donen molta feina.
      A la xarxa n'hi ha segur. De totes maneres, intento fer-ne un, si em segueixes ... ho veuràs!
      Gràcies pel teu comentari.

      Elimina
  17. Hola Glòria, m'encanten les caixes que fas tens molt bon gust. vul fer una caixa per regalar-li a la meva germana que farà 60 anys i crec que pot quedar molt be la sorpresa, tindries algun tutorial per seguir per les mides? i com fas els globus son xulísims,
    una abraçada
    montse

    ResponElimina