16 de desembre 2013

LOS LUNES TARJETAS DE NAVIDAD - DILLUNS TARGETES DE NADAL

Hoy os traigo dos tarjetas bien sencillas.

La primera con un Papa Noel recortado de un papel de la colección "Christmas Village"
y un BON NADAL realizado con un troquel de la marca Quickutz.

Avui us porto dues targetes ben senzilles.

La primera amb un Pare Noel retallat d'un paper de la colecció "Christmas Village" i 
un BON NADAL fetes amb un troquel de la marca quickutz.


La segunda es completamente blanca y he jugado con las texturas para crear el contraste entre el fondo y los motivos, letras y bola.

La segona és completament blanca i jugant amb les textures per crear el contrast entre el fons i
els motius, lletres i bola.



He querido hacer dos diseños muuuy sencillos porque me encanta estos estilo clear & simple y también para que sirva de inspiración a gente que empieza y prefiere hacer algo sencillo. Muchas veces las cosas simples no tienen nada que envidiar a otras más complicadas, no es cierto?

He volgut fer dos disenys mooolt senzills perquè m'encanta aquests estil clear & simple i també per  que serveixi d'inspiració a gent que comença i prefereix fer alguna cosa senzilla. Moltes vegades les coses simples no tenen res a envejar a d'altres més complicades, no és cert?

8 comentaris:

  1. Precioses les dues!!! però m'encanta la segona... en blanc tot... ostres! no se m'hauria acudit!!! el cert és que a mi m'encanta aquest estil tan net però sóc incapaça de fer-lo... em complico i em complico la vida... no tinc remei! :). Un petonàs

    ResponElimina
  2. Són precioses totes dues!!! és cert que les coses no tenen perquè ser complicades per ser maques! fa un temps no pensava el mateix, però sembla que a poc a poc estic començant a "entendre-ho"!

    ResponElimina
  3. Me encantan las dos!! pero la blanca es súper especial!!!
    Besotes

    ResponElimina
  4. Són les dues precioses, però la del Pare Noel m'ha robat el cor.
    Petons.

    ResponElimina
  5. M'agraden molt les dues,però la que és tota blanca em sembla super original. Com diu la Montse, no se m'haguès ocorregut mai fer una targeta tota blanca però m'encanta el resultat. Petons

    ResponElimina
  6. Hola Glòria,
    Primer de tot volia donar-te les gràcies per l ´estona que vam compartir el dijous passat, va ser un bonic regal !!!
    I sobre les targetes ja saps com m´agraden tots els teus treballs, cada un d´ells te un toc especial que els fa únics .... Qué maco és aquest estil tan clean& sample !!!!
    La teva targeta la tinc com un tresor, juntament amb la de la Isabel.
    Una gran abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
  7. Muy chulas Glòria!! La blanca es espectacular!! Besos.

    ResponElimina