23 de desembre 2013

LOS LUNES TARJETAS DE NAVIDAD - DILLUNS TARGETES DE NADAL

Hoy es el último lunes antes de Navidad, por lo tanto la última tarjeta de Navidad de este año.
Por eso he querido subir una de las que más me han gustado.
Es muy, muy sencilla, los colores me encantan.
Hice un fondo en papel de acuarela con Distress en colores azul turquesa, azul marino y amarillo.
Después recorté la forma de los árboles y los pinté de igual manera con color verde y amarillo.
Y por último recorté y pinté la luna en color amarillo.
Hice la composición, lo pegué todo y para terminar escribí BON NADAL en color blanco.

Espero que os guste.

¡¡¡FELIZ NAVIDAD A TOD@S!!!





Avui és l'últim dilluns abans de Nadal, per tant la última targeta de Nadal d'enguany.
Per això he volgut pujar una de les que més m'han agradat.
És molt, molt senzilla, i els colors m'encanten.
Vaig fer un fons en paper d'aquarel · la amb Distress en colors blau turquesa, blau marí i groc.
Després vaig retallar la forma dels arbres i els vaig pintar de la mateixa manera, amb color verd i groc.
I finalment vaig retallar i vaig pintar la lluna en color groc.
Vaig fer la composició, ho vaig enganxar tot i per acabar vaig escriure BON NADAL en color blanc.

Espero que us agradi.

BON NADAL A TOTHOM!!!






8 comentaris:

  1. Molt maca! els colors són una passada!!!!!!!!!!!!!!!! Bon Nadal per tu també!!!!!

    ResponElimina
  2. Justo justo como me gustan, simples y super creativas! una belleza! Feliz navidad!! bendiciones!

    ResponElimina
  3. Quins colors !!!! Preciosa ...
    Et desitjo el millor per aquests dies de festa !!!
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
  4. És maquíssima! A mi cada vegada m'agrada més un scrap senzill i net i aquesta targeta ho és. A més, els colors, tot i no ser típicament nadalencs, trobo que són molt encertats i originals. Et desitjo que passis unes festes molt felices amb els teus i que tinguis un començament d'any encara millor. Petonets.

    ResponElimina
  5. Que preciosidad como de costumbre!!!!! ese fondo te ha quedado de lujo...también te deseo una Feliz Navidad un besito!!!!!

    ResponElimina