20 de gener 2014

POR FIN ES LUNES! - (ART JOURNAL) - PER FI ÉS DILLUNS

Por fin es lunes! Y hoy, bien tempranito y a tiempo.

La página de hoy intenta recoger el ánimo deliberadamente positivo 
que mantengo siempre que puedo.
Verdaderamente podemos aprender mucho de las situaciones que nos son aparentemente desfavorables.
Os invito a comprobarlo.

Primero he hecho una capa de Gesso, quería poner algo de relieve como hice con la página anterior, pero como estaba hablando con Isabel por el Skype, muy enfrascada en la conversación... se me ha olvidado; cuando me he dado cuenta ya había puesto los Tattered Angels y no quería tapar los bonitos colores para poner el relieve.
 Esto me ha dado la oportunidad de acordarme de mi pasta de relieve que compré en BarnaArt y la he estrenado con este trabajo, me ha encantado el resultado, seca rápido y queda el dibujo muy bien delimitado, lo único que no me ha gustado es que absorbe el color de fondo y no queda blanco.

Después con Distress rojo he resaltado un poco los dibujos del relieve, que había quedado poco contrastado al absorber la pintura del fondo.

Para terminar, he hecho las letras con rotuladores Posca (que son cubrientes) de color rojo, reapsado con micron negro y para terminar con Posca blanco.



Per fi és dilluns! I avui , ben d'horeta i a temps .

La pàgina d'avui intenta recollir l'ànim deliberadament positiu
que mantinc sempre que puc .
Veritablement podem aprendre molt de les situacions que ens són aparentment desfavorables .
Us convido a comprovar-ho.

Primer he fet una capa de Gesso , volia posar una mica de relleu com vaig fer amb la pàgina anterior , però com estava parlant amb Isabel per Skype , molt embrancada en la conversa ... se m'ha oblidat , quan m'he adonat ja havia posat els Tattered Angels i no volia tapar els bonics colors per posar el relleu .
 Això m'ha donat l'oportunitat de recordar la meva pasta de relleu que vaig comprar a BarnaArt i l'he estrenat amb aquest treball , m'ha encantat el resultat , seca ràpid i queda el dibuix molt ben delimitat , l'únic que no m'ha agradat és que absorbeix el color de fons i no queda blanc.

Després amb Distress vermell he ressaltat una mica els dibuixos del relleu , que havia quedat poc contrastat en absorbir la pintura del fons .

Per acabar , he fet les lletres amb retoladors Posca (que són cobreixen ) de color vermell , reapsado amb Micron negre i per acabar amb Posca blanc.











Espero que os haya gustado.
Hasta pronto.


Espero que us hagi agradat.
Fins aviat.


18 comentaris:

  1. Si es que a veces nos distraemos y tenemos que improvisar y resolver sobre la marcha. No se como te hubiera quedado la página, lo que se es que tal y como está me encanta.
    Bss

    ResponElimina
  2. Preciosaaaaaaaaaaaaa, m'encanta els colors de fons i la pasta de relleu (una altra cosa a la llista de la compra!!!) i valeeeeeeee, no diré res més de les lletres, però és que són tan maques!! :). Petonets i feliç setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Montse, jo no l'havia provat la pasta de relleu, ha estat una experiència fabulosa, m'ha encantat.
      Gràcies pel comentari!

      Elimina
  3. Ohhh!! m'encanta la textura i els colors!!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Que bé Glòria... m'agraden molt els colors que utilitzes.

    ResponElimina
  5. Que bonita! me gusta la combi de colores!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Stella, me alegra que te guste.

      Elimina
  6. Què haig de dir ...em quedo embadalida cada cop que veig un treball teu !!! Sóc la teva FAN !!!!!
    Una forta abraçada,

    ANNA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs quin luxe! M'encanta tenir fans com tu Anna! Una abraçada per tu també!

      Elimina
  7. Ya no tengo adjetivos Glòria!! Solo te diré que me encanta todo lo que haces. Un beso!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Isabel! Me animais mucho a seguir trabajando!

      Elimina
  8. Desde luego aunque se te haya olvidado el gesso así te quedó fantástica me encantan los colores que has utilizado y me encanta la pasta de relive que has dado te ha quedado genial!!!! un besito!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No Esther, no olvidé el Gesso, lo que olvidé fue poner relieve con Gesso antes de darle color, que es lo que hice con la página anterior, y por eso lo hice después con la pasta de relieve.
      Gracias por tu comentario!

      Elimina
  9. Es sencillamente genial! Ha quedado precioso!
    Kissitos!!

    ResponElimina