24 de febrer 2014

¡POR FIN ES LUNES! - PER FI ÉS DILLUNS! (ART JOURNAL)

Us deixo la meva pàgina d'art journal d'avui.
Com sempre, hi ha molta barreja de materials, amb textures, colors...

He hagut de barallar-me amb l'ordinador i les fotos, per això no estan gaire bé avui.
Si puc, a la tarda les edito i les canvio.

Espero que us agradi.


Os dejo mi página de art journal de hoy. 
Como siempre, hay mucha mezcla de materiales, con texturas, colores ... 

He tenido que pelearme con el ordenador y las fotos,... por eso no están muy bien hoy. 
Si puedo, por la tarde las edito y las cambio. 

Espero que os guste.






12 comentaris:

  1. Quina pàgina més dolça la d'avui!!! els colors desprenen molta serenitat... com sempre m'agrada molt el volum que li dones (i jo encara sense comprar la ditxosa pasta :)), les lletres... tota la composició té un punt de màgic... Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montserrat! Jajaa...el relleu d'aquesta pàgina està fet sense pasta, son papers troquelats i enganxats....no cal pasta. Quan vaig acabar la pàgina no vaig quedar gaire satisfeta, però ara que veig les fotos, cada vegada m'agrada més, sí que li veig un punt eteri i màgic...Moltes gràcies!

      Elimina
  2. Mmmmm como me gustan estos colores apastelados! son un dulce para los ojos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Stella! Es gracioso que los tres comentarios hasta el momento lo veis dulce...;))

      Elimina
  3. Menudo caramelo para empezar el lunes! Me encanta ese relieve que le das a los motivos en tus páginas… Alegría para toda la semana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alegría, alegría! Gracias Marta, cada vez me gusta más empezar la semana con vuestros "dulces" comentarios!!!

      Elimina
  4. Yo me sumo a los comentarios de las anteriores, es una página muy relajante. Y las letras me encantan. Verdaderamente, el tuyo sí que es un "diario de arte". Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias guapi!!! Quizas tendría que haberla llamado semana del relax, porque ho se ha terminado y estoy SUPERNERVIOSA!!! Jajaja...
      Besitos

      Elimina
  5. Desde luego comparto todos los comentarios que te han dicho, una página espectacular, genial, vamos que ya me gustaría tener a mi, un libro como ese!!!!! es un verdadero tesoro; un beso!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Esther! Tu también eres poseedora de algunos tesoros, me consta. ;-)

      Elimina
  6. Escolta!!! quina enveja que em fas amb el teu art journal... jo encara no se ni per on tinc que començar.... bé... aquí vull enganyar.... realment no es lo meu..... una pàgina fantàstica....
    Petons....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Sara, de vegades és posar-s'hi i les coses van sortint ;)))

      Elimina