19 de març 2014

PASSEU, SIGUEU BENVINGUTS!

Avui, repassant fotos, he vist que tinc algunes que no he mostrat mai.
He pensat anar-les penjant poc a poc...m'agradaria que les veiéssiu.

Comencem per un lletreret que vaig fer per penjar al Restaurant que té la meva germana al Poble Nou.
Està pintat amb acrílics sobra una fullola.

Espero que us agradi.


Hoy, repasando fotos, he visto que tengo algunas que no he mostrado nunca. 
He pensado ir colgándolas poco a poco ... me gustaría que las vierais. 

Empezamos por un letrerito que hice para colgar en el Restaurante que tiene mi hermana en Poble Nou. 
Está pintado con acrílicos sobra una chapa de madera. 

Espero que os guste.



12 comentaris:

  1. M'encanta! I per suposat convida a entrar amb aquest aire festiu que te. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Rosa!
      Doncs au....entrem a la festa!!! Jajaja...

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies Marta! Ho aniré penjant tot a poc a poc ;-)))

      Elimina
  3. Què és això de no penjar totes les coses que fas???? jejejeje... com diu la Marta ho volem veure tot!!! M'encanta el cartell, els colors i com sempre les lletres, segur que tothom que entra al restaurant es queda meravellat :). Petonets

    ResponElimina
  4. Gràcies Montse, encara que només sugui com a homenatge a les que seguiu el meu blog, ho faré ;-)
    Petons

    ResponElimina
  5. Que letrero! es caluroso, creativo y bello!!

    ResponElimina
  6. Yo tengo la suerte de haberlo visto al natural. Precioso, como todo lo que haces!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja...si, tu siempre lo ves todo al natural, eh!
      Muchas gracias Isabel, eres incondicional!
      Besos

      Elimina