17 de març 2014

¡POR FIN ES LUNES! - PER FI ÉS DILLUNS! (ART JOURNAL)

Como habréis podido comprobar (las que viven a este lado del océano;-)), 
esta semana ha sido primaveral. 
A mí me encanta esta época en la que predomina el buen tiempo. 
Este año ha empezado muy pronto, ya que en el mes de marzo normalmente hace mucho frío. 
Pues para rematar la semana, ayer hizo un día estupendo y pude comer en la terraza 
con mi familia y en manga corta. 

La página de esta semana salió sola. 
FLORES! 
Cuando llega esta época me encanta comprar flores, y ya he comprado las primeras 
que han alegrado la mesa de mi comedor. 

Pues aquí os dejo mi art journal con la página de esta semana. 
Acuarelas. tinta Distress, rotuladores, troqueles ... 
Espero que os guste. 
Vuestros comentarios me hacen muy feliz.



Com haureu pogut comprovar, aquesta setmana ha estat primaveral.
A mi m'encanta aquesta època en la que predomina el bon temps.
Aquest any ha començat aviat, ja que al mes de març normalment fa molt fred.
Doncs per rematar la setmana, ahir va fer un dia fabulós i vaig poder dinar a la terrassa 
amb la meva família i en màniga curta.

La pàgina d'aquesta setmana va sortir sola.
FLORS!
Quan arriba aquesta època m'encanta comprar flors, i ja he comprat les primeres 
que han alegrat la taula del meu menjador.

Doncs aquí us deixo el meu art journal amb la pàgina d'aquesta setmana.
Aquarel.les. tinta Distress, retoladors, troquels...
Espero que us agradi.
Els vostres comentaris em fan molt feliç.









25 comentaris:

  1. Ja ha arribat la primavera!!! "biennnnnnnnnnnnn"!!! :) Ostres! aquesta setmana t'has superat!!! impressionant el el treball, l'esclat d'alegria i colors!!! Quin bon rotllo que transmet... Senzillament impressionant!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé Montse....cada setamna t'agrada més que l'anterior...jejeje.... em fa feliç que t'agradi!
      M'encanta transmetre bon rotllo!
      petons

      Elimina
  2. Madre mia, que página más hermosa y primaveral!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Stella...me encanta que se empiece a ver llegar la primavera!!!
      Besos... (bueno...ahora mismo estoy contigo!!!)

      Elimina
  3. La veritat és que aquesta pàgina et fa olorar la primavera i et provoca un "subidón" enorme. M'agrada molt i molt. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé Rosa...aprofita el subidón!!! jajaj ... Gràcies!

      Elimina
  4. Com sempre espectacular, i aquestes flors fan olor a primavera !!!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gr`cies Raquel!!! Gaudim d'aquest bon temps...!
      Petons

      Elimina
  5. Impresionante Glòria!
    Me encanta

    Pepe A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Pepito...qué honor!!!
      Besitos

      Elimina
  6. M'ha emocionat, fantàstica!!!
    He sentit aquests colors a la pell, els ulls s'han ennuvolat i s'ha tancat la gola... Deu ser que són els meus colors, colors plens de força! Aquells colors que fa temps enyoro en els meus llargs dies grisos.
    Besets molt emocionats!
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aiiii....Carme....quina emoció!!! M'alegra molt que t'agradi tant! A mi m'emociona aconseguir transmetre tot això! Gràcies!
      Petons

      Elimina
  7. Ostres sobresurt la primavera! Que guapo Glòria!
    Un petonas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molte gràcies Immaculada....gaudim de primavera! A veure quan dura...!
      Petons

      Elimina
  8. Que preciosidades de paginas de lo mas primaveral!!! Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Esther ...tengo muchas ganas de primavera!
      Besos

      Elimina
  9. Que trabajazo !! Me gusta muchísimo ! :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Isa! Gracias por tu visita!
      Besitos

      Elimina
  10. Alaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero que páginas mas chulas :) Menudo currada!!!!! Me encanta el colorido de las flores y el contraste con el fondo. :) Besitos guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Elena! Me encanta esta temperatura y me resulta muy inspiradora ;-)

      Elimina
  11. Esta página es lo más!!!, como dicen los chicos!!! esas flores resaltan bellas contra el fondo precioso!

    ResponElimina
  12. Una página más... PRECIOSA
    Ufff Te felicito!!
    Bss

    ResponElimina