24 de març 2014

¡POR FIN ES LUNES! - PER FI ÉS DILLUNS!

Nou dilluns! 
Estrenem dilluns i, aquesta vegada, estrenem també estació!
Nova primavera!

Fa tres dies va començar la primavera. Com ja sabeu, a mi m'encanta, per tant...
segueixo dedicant les meves pàgines a la primavera, les flors i l'esclat de llum i color.

Quan vaig estar, ahir, davant de la meva pàgina blanca, vaig patir....
Si, alguna vegada tinc claríssim què és el que vull fer de bon començament, d'altres, no tinc ni idea...
Tenia clar que volia que el fons fos de color blau com el cel a la primavera envoltant colors diversos...
No sabia res més. Per tant vaig començar amb el fons blau... i la resta, va anar fluint.

Els materials: aquesta vegada no hi ha relleu, només una capa de gesso i la resta acrílics.
O bé, pintures acríliques, o bé, retoladors acrílics.
Res més.

Nuevo Lunes! 
Estrenamos el lunes y, esta vez, estrenamos también estación! 
Nueva primavera! 

Hace tres días comenzó la primavera. Como ya sabeis, a mí me encanta, por lo tanto ... 
sigo dedicando mis páginas a la primavera, las flores y el estallido de luz y color. 

Cuando estuve, ayer, delante de mi página blanca, sufrí .... 
Sí, alguna vez tengo clarísimo qué es lo que quiero hacer desde el principio, otras, no tengo ni idea ... 
Tenía claro que quería que el fondo fuera de color azul, como el cielo en primavera, envolviendo colores diversos ... 
No sabía nada más. 
Por lo tanto empecé con el fondo azul ... y el resto, fue fluyendo. 

Los materiales: esta vez no hay relieve, sólo una capa de gesso y el resto acrílicos. 
Pinturas acrílicas, o bien, rotuladores acrílicos. 
Nada más.













Per acabar ... com sempre em dieu que us agraden les lletres de les inscripcions de les meves pàgines, 
he pensat de regalar a qui ho vulgui recollir ... un segell digital anunciant l'arribada de la primavera. 

Espero que us agradi i pugueu fer-lo servir en els vostres projectes.




Para terminar... como siempre me decís que os gustan las letras de las inscripciones de mis páginas.
he pensado regalar a quien quiera recogerlo... un sello digital anunciando la llegada de la primavera.

Espero que os guste y podáis usarlo en vuestros proyectos.



17 comentaris:

  1. Quin regal més maco!!! el primer per la vista :) i el segon aquest cartellet tan xulo! oi tant que ens agraden les teves lletres!!! jo sóc la fan number one, ja ho saps! I la pàgina? perfecta!!! la pàgina de la dreta és espectacular amb les flors i el blau del fons... cada dia et vas superant amb les teves pàgines i jo em quedo amb la boca oberta... amb l'al·lèrgia que li tinc a les pintures i penso... com es poden aconseguir aquestes combinacions tan precioses?? M'has de fer un curset... Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse! Em fas posar vermella!!!
      Petons

      Elimina
  2. Wowww quina passada de colors!!! m'agrada totttt!!! el LOVE em te enamorada!!! i moltes gràcies per rètol!!!xulíssim!!!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse, jo estic encantada amb aquestes fans tan amables!

      Elimina
  3. Madre mia tus paginas son todo estallido primaveral. Cada lunes me enamoras con tus paginas!!!! Un besito!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Esther, ese estallido de color primaveral es lo que pretendía transmitir.
      Besos

      Elimina
  4. WOWWWWWW! me has dejado con la boca abierta! que preciosidad, cuanto más lo miro más me gusta. Sobran las palabras, muchos besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias Angela, me encanta que te guste tanto!
      Besos

      Elimina
  5. Moltes gràcies pel regal. Ja me l'he guardat ben guardadet. I les pàgines d'avui són espectaculars. Jo, com la Montse, també sóc fan de les teves lletres i també m'apunto al curset. M'encanten els colors que has utilitzat. Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari Rosa! Al final hauré de preparar-ne un de curset...jajaja
      M'agradarà molt veure algun treball amb el "regalet", ja m'ensenyaràs...!
      Molts petons per a tu també.

      Elimina
  6. Yo ya te dije que ya no sé qué decirte! Otra página preciosa y espectacular!! Qué libreta estás consiguiendo!! Gracias también por el rótulo de regalo. Un abrazo!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti por ser tan atenta conmigo! Me animas un montón a seguir creando!
      Besos

      Elimina
  7. Gracias Gloria!!!! Que tengas muy felices lunes durante toda esta primavera!

    ResponElimina
  8. Nena m'encanta, quanta llum i sentiment transmets, estic enamorada de la G de Spring,tens un don amb les lletres!!!!

    ResponElimina
  9. Chica... ya no se que decirte... cada página me gusta más y más. Como te superas. Ese libro tuyo es una auténtica joya.
    Bss

    ResponElimina