14 d’abril 2014

MIXED-MEDIA ... ¡POR FIN ES LUNES! - PER FI ÉS DILLUNS! (ART JOURNAL)

"Cuando una puerta de la felicidad se cierra,
otra se abre.
Pero, a menudo, nos quedamos mirando tanto tiempo 
la puerta que se cerró,
que no somos capaces de ver la que se abre para nosotros."

                                                   Hellen Keller












Por fin es Lunes ! Y hoy ( al menos para mí) , lunes de vacaciones !

La página de hoy lunes 14 de abril, es de aquellas que van saliendo solas , sin pensarlas antes .

Primero hice unas bisagras y cerraduras , llaves y otras cositas metálicas .
Vi en Pinterest algo similar y quise probar .

Después empecé a pensar cómo podía usarlo todo. 
Como ya tenía hecho el fondo de mi página pero no me sentía muy inspirada , 
me pregunté si podía combinar las dos cosas.

Rápidamente pensé en una puerta ya que es un objeto muy simbólico .
 Aunque hice la puerta, seguía sin inspiración .
Pero ... internet es una maravilla ...!
Fui a buscar una frase que me gustara relacionada con las puertas .
Me reí mucho con mi marido leyendo todas las frases que encontré .
La que más me gustó , por no decir la única , fue esta.
Y. .. allá voy ! Vamos pegando y escribiendo con los rotuladores POSCA , PITT , ....

Aquí tenéis el resultado .
Espero que os guste .
Me encantan vuestros comentarios y me animan a seguir.



Per fi és dilluns! I avui (al menys per mi), dilluns de vacances!!!

La pàgina d'avui dilluns 14 d'abril, és d'aquelles que van sortint soles, sense pensar-les abans.

Primer fer unes frontisses i panys, claus i altres cosetes metàliques.
Vaig veure a Pinterest una cosa semblant i vaig voler provar.

Després vaig començar a pensar com podia utilitzar tot això. Com que ja tenia fet el fons de la meva pàgina però no em sentia gaire inspirada, em vaig preguntar si podia combinar les dues coses.
Rapidament vaig pensar en una porta ja que és un objecte molt simbòlic.
 Tot i que vaig fer la porta, seguia sense inspiració.
Però ... internet és una meravella...!!! 
Vaig anar a buscar una frase que m'agradés relacionada amb les portes. 
Vaig riure molt amb el meu marit, llegint totes les frases que vaig trobar.
La que més em va agradar, per no dir la única, va ser aquesta.
I...au! anem enganxant i escrivint amb els retoladors POSCA, PITT, ....

Aquí teniu el resultat.
Espero que us agradi.
M'encanten els vostres comentaris i m'animen a seguir.




Ahhhh, también quiero enseñaros un regalito que me hicieron la semana pasada.
Me hizo mucha ilusión y me encantó.
Y os propongo una adivinanza.
Yo creo que tiene ya su estilo personal que se reconoce perfectamente.
¿Quien es la autora?
La solución la teneis aquí.
¿Lo habíais adivinado?







21 comentaris:

  1. Impressionant!!! m'encanta la frase i com l'has interpretat, les lletres i aquesta porta tan simbòlica!!! t'ha quedat preciosa, els colors tan aconseguits com sempre la fan tan real!!!. I ja té raó ja... sovint tenim massa por a obrir determinades portes... però ara quan això em passi recordaré la teva pàgina i m'atreviré :). Ah! i la llibreta de la Isabel... senzillament fantàstica!!! Mil petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Montse pel teu dolç comentari. Eh que si què és bonica la llibreta de la Isabel?
      Jo intento fer-ho, això de no tenir por, però ... és ben difícil! I la por...és tan paralitzadora...!
      Mil i un!

      Elimina
  2. Otro trabajo impecable y divino...un lunes mas me has dejafo con boca abierta......por cierto yo si he reconocido el trabajo de Isabel en ese reegalito, tambien le ha quedado espectacular!!!besitos!!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muy bieeen Esther! Ya sabía yo que algunas la reconoceríais, jajaja...
      Gracias por tu comentario!
      Besos

      Elimina
  3. M'encanta aquesta porta! I la cita també és molt maca. És cert que moltes vegades ens és molt difícil apartar els ulls de la porta tancada i llençar-nos per la nova que s'obre. La llibreta també m'ha agradat molt, amb aquests tons blaus tan dolços. Però el que sempre, sempre, em deixa meravellada són les vostres lletres. Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs vinga... a practicar, veuràs que no és tant difícil!
      Gràcies per estar per aquí i deixar-me aquests dolços comentaris...
      Petons

      Elimina
  4. Una cita realment inspiradora !!! I tant certa !! La porta les lletres tooot és fantàstic !!!! I la llibreta preciosa !!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Raquel, em fa feliç el teu comentari!
      Petons

      Elimina
  5. Cada nueva página me sorprende!! Qué maravilla de página. Lo tuyo sí que es verdaderamente un Diario de Arte! La cita buenísima y para tener siempre en cuenta! Y la libreta... no sé; me suena un poquito!! Gracias por las preciosas fotografías que has publicado! Un abrazo muy grande.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Isabel!
      Has adivinado de quien es la libreta? Jejeje...
      XOXOXO

      Elimina
    2. Em quedo bocabadada...una pàgina preciosa i amb molt simbolisme. End quedem aferrats i costa mirar endavant. Felicitats per la bona feina i la Isabel també. Una má de qualitat!!!! Petonsssss

      Elimina
    3. Moltes gràcies Laura pels teus bonics comentaris!
      Aquestes pàgines em serveixen gairebé de teràpia, m'ajuden a pensar i repassar els sentiments que van apareixent en el dia a dia...

      Elimina
  6. Venir a visitarte es un goce para mis ojos, y también para el corazón, con semejante frase!
    la libreta ya se... es de Isabel!! y le ha quedado re-chula!! jejeje que regalazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ayyy Stella, qué feliz me hace tu comentario...!
      A qué si que es re-chula...???!!! Estoy contentísima con mi regalito!
      Besitos

      Elimina
  7. No me extraña que en la búsqueda de la frase os echarais a reír. Se encuentra cada cosa...
    La frase es muy buena y tu página aun mejor.
    Bss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Y por supuesto... de Isabel. Fantástico regalo.

      Elimina
    2. Muchas gracias Montse, por todos tus cariñosos comentarios...
      Me alegra que te guste! A veces con lo más tonto pasamos un rato divertido ... verdad?! Jejeje...
      Acertaste la adivinanza....!
      Besos

      Elimina
  8. Quina pagina d'art journal més fantàstica, i la frase genial!! La porta t'ha quedat espectacular. M'encantaria veure aq journaling senceret!! Per cert, quin regal més bonic!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marta! Algun dia quedem i te la ensenyo ;) !!!

      Elimina
  9. Que divinura de frase, me queda justooooo jajaja :P y ese cuadernoooo, esas letrasssss sólo podían ser de Isa!!! :D Besillos guapa!!

    ResponElimina