16 de juny 2014

¡POR FIN ES LUNES! TARJETAs Y MÁS

Hoy, como siempre, por falta de tiempo, no he podido preparar ningún trabajo MixMedia. Todavía no he podido empezar mi nuevo Art Journal, y os puedo asegurar, que ganas tengo!

Pues he decidido que os voy a enseñar dos cosas de las que he hecho este finde.

Primero tres tarjetas para un encargo.
Tres tarjetas musicales.




Y, para terminar, hoy quiero presumir un poquito de hijo...jejeje...
Y como él ocupa gran parte de mi tiempo...
y además está relacionado también con la música, que es el tema que nos ocupa hoy,...
 os dejo un vídeo donde interpreta al piano una pieza de X. Mostsalvatge con la que ganó el primer premio de la categoría Música Catalana del siglo XX y XI del concurso Arjau de este año.
Espero que me disculpéis esta pequeña licencia de hoy.

Y espero que os guste!


Hay algunas personas que me han comentado que no pueden ver el vídeo.
Si no lo puedes ver pasa por AQUÍ y podrás hacerlo.

18 comentaris:

  1. M'encanten les tarjetes, sobretot la primera! la trobo molt original! I normal que presumeixis de fill!! jo no és que hi entengui gaire però m'ha agradat!!

    ResponElimina
  2. Ja pots presumir de fill perque ho fa genial!!!!. Les targetes són molt maques, no sabria quina triar!!!.
    Fa poc vaig comprar el troquel de clau de sol per fer un encàrreg que he de pujat al blog.
    Petonets i bona setmana!!!

    Charo

    ResponElimina
  3. Unes targetes molt boniques, vinga si he de triar m'agrada la última !!! Ahh i tot un plaer escoltar al teu fill ho fa molt bé !!!

    Petonets

    ResponElimina
  4. Molt boniques les targetes, original la primera i molt fina la segona. Felicitats pel teu fill, normal que estiguis molt orgullosa. Petonets.

    ResponElimina
  5. Muy bonitas las tarjetas. La primera es muy divertida con tantas claves de sol. Y la última es mi preferida. Me encanta! Y el Guillém es todo un crack!! Felicidades por el premio. Otro día nos mostrarás a la Eva! Besos..

    ResponElimina
  6. Ostres, en Guillem! Quina passada! Com toca! Quina emoció!

    ResponElimina
  7. Preciosas tarjetas pero disculpame pero me quedo con la interpretacion de tu hijo, ya le puedes felicitar de mi parte!!!! Un beso para los dos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja...le felicitaré de tu parte, por supuesto!
      Gracias Esther!

      Elimina
  8. Ooooh!! Moltes felicitats Glòria, a tots dos!!! Quina ilusió!! La meva filla també estudia música i ens cau la baba en sentir-los tocar oi? Un petó!!

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats al Guillem, és GENIAL com toca !!! El Gerard i l`Albert l´han escoltat impressionats ...... Enhorabona !!!!
    Les targetes, com sempre, molt maques. La clau de sol és un troquel ???
    Rep una forta, abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies de part de'n Guillem!
      Si, la clau de sol és un troquel...
      Moltes gràcies de part meva també!
      Petons

      Elimina