01 de setembre 2014

¡POR FIN ES LUNES!

¡Buenos días a tos@s!
Después de tantos días, ya estoy de vuelta...
Debo reconocer que hoy me cuesta mucho decir...¡Por fin es lunes!
Después de unas buenísimas vacaciones...

Yo ya llevo una semana trabajando, pero todavía no llevo el ritmo normal, como los niños todavía no van al cole...! Pero esto de empezar el mes de septiembre...anuncia la puesta en marcha del ritmo normal, el regreso de todos los que todavía estabais de vacaciones, ... en fin!

¡¡¡Empecemos con alegría este nuevo lunes de este nuevo mes de septiembre!!!

La verdad es que cuando ayer cogí de nuevo mi art journal para hacer mi nueva página...me costó una barbaridad inspirarme. Primero hice una que no me gustó NADA! Fue muy frustrante...pero, seguí jugando con trocitos de papel, con rotuladores, con pinturas y finalmente fue fluyendo algo más satisfactorio...ésto que os enseño a continuación....
Las fotos no están muy bien, no están hechas con luz natural como a mi me gusta.

Los fondos de este cuaderno los hice en compañía de Isabel, de Hecho a mano por Isabel
un día del principio del verano que comimos juntas y 
nos dedicamos toda la tarde a experimentar con la placa Gelli.

Gracias por seguirme y volver a estar aquí para empezar la nueva temporada junt@s...
Espero que te guste y me dejes tu comentario.








27 comentaris:

  1. Genial Gloria!! Te ha quedado genial!!! Besos y feliz comienzo de Septiembre a ti también!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Isabel! En buena compañía, al final todo sale bien!

      Elimina
  2. Molt maco!
    Veure un projecte teu, ajuda a començar bé el dia 1 de setembre.
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Esther per estar per aquí el día 1 de setembre... ;)

      Elimina
  3. Doncs a mi em sembla espectacular, com sempre. El contrast del color amb el blanc i negre trobo que queda molt bé. Estic encantada de que hagis tornat amb els teus dilluns d'art journal. Ja els trobava a faltar. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara he vist que no és ben bé blanc i negre sino amb colors foscos. És que ho havia mirat a primera hora i encara estava mig adormida. Jajaja. És igual. M'agrada de totes maneres. Petons

      Elimina
  4. M'encanta!! les rodones queden com en relleu i m'agrada molt molt!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, es una questió d'ombres.... ;) Gràcies Olga per comentar!

      Elimina
  5. M'encanta Glòria!!!
    li has donat molt de volum i els colors son molt xulos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Lidia, és divertit jugar amb les formes i els colors....

      Elimina
  6. Doncs a mi m'agrada setembre, que arribi la normalitat i que arribi la tardor (quines ganes!!!jajajaja).
    Benvinguda de nou!. La teva pàgina com sempre, és una meravella.
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aishhhh....es que quest any les nostres vacances han estat superrrrrr! Però si, a mi també em ve de gust una mica de normalitat....
      Gràcies Charo...

      Elimina
  7. T'ha quedat fantàstic!!! m'encanta els colors que aconsegueixes!!!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse.....és questió d'anar fent, això dels colors....

      Elimina
  8. Que gusto verte ya los lunes por aquí ya te echaba de menos...jejeje has empezado con una pagina genial, me encanta!!! Besitos!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bufff...a ver si me pongo al día poco a poco!!! Este año me está costando la verdad, tengo muchas visitas atrasadas a vuestros blogs, pero es que no tengo tiempoooooo!!!
      Gracias por el tuyo Esther!

      Elimina
  9. Benvinguda !! Que be tornar a veure els teus treballs, genials com sempre !! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marta, jo també estic molt contenta de retrobar amigues...

      Elimina
  10. Aishhhhhhhhhhhhhh, preciosa com sempre, sort que no estaves inspirada!!! M'alegro que hagis gaudit molt de les vacances i hagis desconnectat però m'alegro més de tornar-te a tenir per aquí. Ara ja has creat "el mono" dels dilluns, eh? :). Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. He desconnectat moltíssim Montse...! M'agrada aquest "mono" ... jajajaja....
      La veritat és que en el fons és un plaer de tornar a la rutina...
      Un petó

      Elimina
  11. Genial !!! Així una comença amb un bon rotllo !!! Espectarcular com sempre !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta si ajudo a algú a començar amb bon rotllo...! ;) Petons Raquel

      Elimina
  12. Respostes
    1. Muchísimas gracias Silvana! Gracia por tu visita y tu comentario!

      Elimina
  13. Wii volvieron los lunes <3, es una página hermosa para comenzar nuevamente,el volumen que le das me da la impresion que quisiera salirse de la hoja, hermoso, cariños!

    ResponElimina