15 de setembre 2014

¡POR FIN ES LUNES ... DE ART JOURNAL!

¡¡¡Feliz lunes a tod@s!!!

En mi página de hoy "cocina de aprovechamiento".
Siempre me ha dado mucha pena tirar trocitos de papel sobrante por pequeños que sean.
Esta es una manera magnífica para poder "darles salida". 

Por lo demás, los sentimientos de esta semana, son los mismos que los de otras madres y padres de Catalunya, ... los hijos empiezan hoy el nuevo curso.

Espero que os guste y dejéis vuestros comentarios.

¡¡¡Feliz semana!!!
















22 comentaris:

  1. M'encanta l'optimisme que desprén aquesta pàgina davant del nou curs que comença i l'explosió de colors. Una bona manera d'aprofitar restes. Jo tampoc tiro ni un trosset de paper però es van acumulant i no saps que fer d'ells. M'has donat una bona idea. Petons i bon començament de curs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Rosa! A veure si anem trobant maneres, oi? Petons

      Elimina
  2. M'encanta el resultat!! quina bona manera d'aprofitar les restes, tens raó!!! sembla mentida la quantitat que acumulem i el poc al que donem sortida!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejee...si noia! No crec que doni abast per gastar tots els trossets que tinc, però bé per algun lloc s'ha de començar...
      Gràcies Olga

      Elimina
  3. El resultat és fantàstic!!!!. El que es pot fer amb els trossets de papers!!!...jo tinc un munt i no s'acaben mai!!jajajaja
    Petonets i bona setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vinga doncs...a gastar-ne! Jeje...
      Gràcies Charo!

      Elimina
  4. Com m'agrada!! amb tans de colors i detallas, molt xula

    ResponElimina
  5. Quina idea més maca!!! jo també guardo tots els trossets de papers i després no sé què fer-ne, ara ja m'has creat la necessitat de copiar-te, jajajaja. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja...què fàcil això de crear-te necessitats...jajajaja
      Vinga doncs....vull veure la còpia ja!
      Petons

      Elimina
  6. Me encanta! aprovechamos los retos de papel ;) besitos ♡

    ResponElimina
  7. Es preciosa!! Tan vital insta y alegre!! Un saludo

    ResponElimina
  8. Otra página fantástica y derrochando energía! Me encanta Glòria! Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Isabel! Eres incondicional...jajajaja...
      Besos

      Elimina
  9. Está remono Gloria me encanta como has usado los papeles, muajaja ya sabré que uso darle a mis pedacitos también. Me gustaron también los dibujos extras sobre ellos quedan genial, un abrazote y ten una buena semana !

    ResponElimina
  10. Me gusta no... Me ENCANTAAA!!! Pues que idea más genial y eso, los coloresssss!!! Gracias por compartir tus ideas!! :)

    ResponElimina
  11. Uauuuu Glória quina idea més xulissima !! M'encanta, energia a tope amb tants colors . fantástica...i amb el teu toc personal, clar...els dibuixets una preciositat !!

    ResponElimina