19 de gener 2015

¡POR FIN ES LUNES ... DE ART JOURNAL!

Seguramente cuando veáis el tema de hoy, la mayoría os sentiréis identificados.
¡No llego a todo! ¡Me falta tiempo!
¡Voy siempre contra reloj!

Seguramente alguien recordará que en mi entrada anterior os decía que terminaría la página anterior durante la semana pasada, jueves o viernes; pero no pudo ser, no me ha dado tiempo.
He dudado entre terminarla o hacer una nueva, 
pero creo que es más significativo dejar la página inacabada y hacer la nueva de hoy.
No se si la terminaré algún día...

¡Quizás llegue un día en que me sobre el tiempo y me ría al repasar mi art journal...!









¡Muchas gracias por llegar hasta aquí!
¡Muchas gracias por tu tiempo ;)!

23 comentaris:

  1. Preciosaaaaaaaaaaaa!!! els rellotges sempre m'han agradat molt i el seu significat simbòlic... com ens agradaria aturar les seves manetes, oi? Tots anem una mica massa a contra rellotge... aish... quan obriran els grans magatzems de temps ficat en ampolletes? :) Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai Montse....com m'agradaria que ho comercialitzessin això!!! Si que són bonics els rellotges...
      Moltes gràcies!

      Elimina
  2. Aquest rellotge de cartró m'encanta!!!
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiii, a mi també m'agrada molt...!
      Gràcies guapi!

      Elimina
  3. Desde luegoyo me siento de lo mas identificada, necesito mas tiempo, siempre se me pasa volando....jejeje!!!!!preciosa pagina!!!! Besitos!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Esther! Ya lo supuse que seríais muchas las que os sentiríais identificadas...jejeje

      Elimina
    2. Quina raó tens, jo també vaig sempre contrarellotge, intento disfrutar dels petits moments que estic amb les nenas però el rellotge no para i sempre arriba molt ràpid el sopar, el pijama, recollir...parem el temps!! I reflexionem!!! Preciosa la pàgina Glòria,estic desitjant veure aquest art journal en persona,!!

      Elimina
  4. Molt xula la pàgina, Glòria!. Jo vaig llegir una vegada que fins per a perdre el temps, s'havia de tenir temps!!jajajajaja
    Petonets i bona setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja....és cert, sobretot per perdre'l se n'ha de tenir... Gràcies Charo!

      Elimina
  5. Una pàgina preciosa. I tant, que ens sentim identificades amb el tema. Sobretot, el temps passa més ràpid el cap de setmana, no? Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dooooncs....no sé, a mi em passat tot, de dilluns a diumenge em passa ben ràpid...!
      Moltes gràcies Rosa!

      Elimina
  6. Que xulaaaa! Tens tota la raó, i encara tinc la sensació que sempre m'en falta. Bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina sensació tan comuna entre totes nosaltres eh!
      Gràcies Montse!

      Elimina
  7. Totalmente de acuerdo!! Siempre vamos corriendo a todo. Con prisas y en el último minuto!! Me encanta tu página. Y ese cordón alrededor chulísimo!! Besos!!

    ResponElimina
  8. Te ha quedado preciosa!!! El reloj parece que tiene mucha profundidad, genial. Bss

    ResponElimina
  9. Una pàgina preciosa, amb aquests volums i aquesta frase tan compartida !!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, crec que és realment molt compartida...gràcies Raquel!

      Elimina
  10. Gloria, casi todo nos termina llegando (lo que seguro que no es mucha pasta jajaja) asi que cuando tengas todo el tiempo del mundo sonreiras viendo la página... en ese momento sólo pintarás!! jejeje
    Esta pág. como todas las tuyas esta buenisima! muy diciente!

    ResponElimina